  • Data: 2011-05-16 15:03:16
    Temat: Re: Canal+ nadal z Ekstraklasą
    Od: "bufi" <b...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > Liga Europy leci w otwartym, również w każdej innej platformie.

    Tylko jeden mecz w TV4 w 4:3 na dvb-t również.
    Ja piszę o całych rozgrywkach, każdy mecz na żywo.

    > Taka metafora lig piłkarskich które transmituje się tylko po to, żeby
    > szefowie Polsatu mogli powiedzieć że mają piłkę ligową, bo psa z
    > kulawą nogą one nie interesują.

    Cos w tym jest. Mimo wszystko np. liga rosyjska wbrew pozorom jest
    bardzo ciekawa.

    > Zgadza się - jest wszystko co potrzeba.

    Ja tu narazie widze tylko piłkę, nic poza tym.

    > Nikogo nie interesujących (mowa o tym co nie leci w otwartej antenie).

    Pisz za siebie. Podejrzewam, że mnóstwo osób by chciało pooglądać
    np. Plus Lige kobiet i panów + Ligę Mistrzów kobiet i panów (siatka)
    Siatka plażowa mistrzostwa kobiet i panów.
    Piłka ręczna kobiet i panów (polska liga)
    Piłka nozna: Liga Europy, liga holenderska i rosyjska + wybrane
    mecze ligi włoskiej no i meczyk Ligi Mistrzów raz na dwa tyg.
    no ale tego nie liczmy. No i od jakiegoś czasu jest Orange Sport info,
    czy tam daja ligę francuską? No i Extraklasa od zaniedługo.
    Dodatkowo F1 treningi + konferencje prasowe (w otwartym tego nie ma.)

    W sezonie zimowym: zawody bobslejowe, narciarstwo,
    łyżwy szybkie i taniec, wczoraj się zakończyły mistrzostwa w hokeju.
    Latem: lekkoatletyka (diamentowa liga).
    A nocą w weekendy leci boks.

    I jeszcze pewnie kilka innych pozycji o których teraz zapomniałem albo
    zwyczajnie nie oglądam.

    Więc proszę nie wyskakuj mi tu z PremierShip jako Najlepszy Sport Ze
    Wszystkich. Pochwal się może ile za to bulisz miesiecznie. Bo cos
    mi się zdaje, że jakieś koszmarne pieniądze.