  • 31. Data: 2012-07-03 22:42:13
    Temat: Re: CWL 7U98 na czerwonym, warto zanie?? drog?wce?
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jsveer$313$1@mx1.internetia.pl...

    > Czy nikt nie widzi czerwonego światła dla niego, czy tylko udajecie, że
    > nie widzicie? :) On nie opuszczał skrzyżowania, po drodze minął
    > sygnalizator z czerwonym. Więc ja nie pakuje się na pełne skrzyżowanie,
    > bo gdyby on nie wjechał byłoby pusto, ale ok Wy się znacie na PoRD tylko
    > sygnalizacji nie dostrzegacie, bo to w sumie taki mało istotny drobiazg.
    > :)

    W piątej sekundzie Twojego nagrania masz jeszcze czerwone światło, a tamten
    stoi już przodem samochodu, blokując Ci Twój lewy pas ruchu. Rusza przed
    Tobą i zmienia na prawy pas. Najprawdopodobniej już nawet nie widzi
    umieszczonego wysoko sygnalizatora, bo znajduje się zbyt blisko niego tak,
    że widok sygnalizatora przesłania mu dach. Liczy na to, że jadąc w kolejce
    po prostu opuści to skrzyżowanie.
    Jest to chwila, w której zmienia się dla Ciebie światło na zielone. Świadczą
    o tym stojące jeszcze na prawym pasie Twojego kierunku dwa samochody oraz
    ruszający przed nimi rowerzysta. Uważasz, że skoro zapal;iło Ci się zielone
    to wszyscy powinni nagle się ulotnić i zrobić miejsce jaśnie paniczowi w
    dresiku.

    Ty w tym momencie łamiesz kilka artykółów PoRD.
    Po pierwsze nie zachowujesz należytej ostrożności zbliżając się do
    skrzyżowania, gdyż nawet nie zwalniasz przed skrzyżowaniem. Wręcz przeciwnie
    z pełną świadomością i premedytacją wjeżdzasz dość szybko na to skrzyżowanie
    i gwałtownie hamujesz licząc na dobrą zabawę w dawaniu nauczki innym.
    Po drugie wjeżdzasz na to skrzyżowanie pomimo, że jesteś świadomy tego, że
    jest ono zakorkowane i nie będziesz mógł go opuścić.
    Po trzecie używasz sygnału dźwiękowego w innym celu niż przewoduje to PoRD.
    Po czwarte tylko i wyłącznie Ty w całej tej sytuacji powodujesz zagrożenie
    na tym skrzyżowaniu. Wjeżdzasz szybko na skrzyżowanie na jego środku
    gwałtownie hamujesz, stwarzając zagrożenie dla ewentualnych innych
    uczestników ruchu jadących za Tobą.
    Po piąte przyspieszasz, wyprzedzasz to auto i próbujesz zajechać drogę temu
    kierowcy, z którym prowadzisz awanturę, a następnie na kończącym się Twoim
    pasie blokujesz go, aby prowadzić z nim awanturę i utrudniasz ruch jadącym
    za wami uczestnikom ruchu.
    Wybacz, ale myślę, że na podstawie tego nagrania spokojnie można by Ci było
    odebrać prawo jazdy i skierować na poiwtórny egzamin, a przede wszystkim na
    badania.

  • 32. Data: 2012-07-03 22:49:05
    Temat: Re: CWL 7U98 na czerwonym, warto zanieść drogówce?
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
    > Ja to mam pecha,

    To nie pech, to burdel pod sufitem...

  • 33. Data: 2012-07-03 22:50:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-03 22:49, Iksiński pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To nie pech, to burdel pod sufitem...

    Motyliński, Panie ;)

  • 34. Data: 2012-07-03 23:13:07
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-03 21:54, mk4 pisze:
    > Od momentu jak w ogole te piskele mozna zakwalifikowac jako samochod i
    > cokolwiek widac to on stoi majac sygnalizator na wysokosci polowy
    > pojazdu czyli jest za sygnalizatorem.
    > Ty oczywiscie bedac 150 metrow dalej widzisz i wiesz lepiej.

    Ja tam bywam kilka razy dziennie, taki kąt, gośc stoi przed linią
    jeszcze, przejeżdża ją na czerwonym. W wolnej chwili zrobię zdjęcie
    skrzyżowania z kilku kątów.

    > Poza tym przed nim jest jeszcze inny pojazd ktory tez blokuje
    > skrzyzowanie a ty szarzujes jak jakis glab.

    Nie przesadzasz? Noga z gazu zdjęta, pojazd za chwilę się usunie i jest
    wolna droga, pod warunkiem, że jegomość stojący za linią przy
    sygnalizatorze na czerwonym nie postanowi jednak wjechać.

  • 35. Data: 2012-07-03 23:13:59
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-07-03 18:33, anacron pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
    > Ja to mam pecha, dziś znów jakiś matoł zapakował mi się pod maskę na
    > czerwonym (dla siebie). Następny będzie Hammer z kratownicą. Chyba się
    > pofatyguję i nagranie złoże drogówce.

    Ja 20 minut temu widziałem jak oznakowana lodówa przejechała na
    czerwonym. Bez kogutów. Ale od czasu pamiętnej przygody w Łodzi
    z kamerą nie jeżdżę.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 36. Data: 2012-07-03 23:22:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-07-2012 23:13, megrims pisze:
    > Ja 20 minut temu widziałem jak oznakowana lodówa przejechała na
    > czerwonym. Bez kogutów. Ale od czasu pamiętnej przygody w Łodzi
    > z kamerą nie jeżdżę.

    Dlaczego? Przecież policja dzięki temu nagraniu orzekła iż jesteś
    poszkodowanym a nie sprawcą.

    --
    Pozdr.

  • 37. Data: 2012-07-04 02:10:26
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-03 20:57, 'Tom N' pisze:

    > Jeśli uważasz, że było dla niego, to zgłoś odpowiednim służbom

    Jakim kurwa służbom ???

    Komendantowi ... na kawce ... w przerwie między 69 a analem z
    żoną komendanta ...

  • 38. Data: 2012-07-04 02:17:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-03 20:47, anacron pisze:

    > Ahh zamiast przyznać się do błędu będzie brnął w zaparte. Jakie to
    > polskie :) Chciałeś mi dopiec a się sam ośmieszyłeś. Ok rozumiem,
    > kiepska jakość filmu, później może specjalnie dal ciebie wrzucę oryginał
    > w HD.

    Tak, masz rację tania kurwo, popłuczyno po pijaczce i
    komuniście. Roman będzie szedł w zaparte ... To on, nie ty
    zachował się jak skończony wieśniak na skrzyżowaniu, w
    jurysdykcji znanego już w całym świecie komendanta.

    To Roman złamał w huj przepisów, nie ty, to Roman zachował się
    jak skończony wieśniak rzucając kurwami do człowiek który mógłby
    być twoim ojcem ... wróć ... w sumie mógłby - ilu z nas waliło w
    końcu do sedesu ... Między mógłby a chciałby nie stawiałbym
    znaku równości.

    Motyliński - skończ waść, szmatą się urodziłeś, szmatą jesteś i
    szmatą zostaniesz. Filmem tym przypieczętowałeś tą tezę.

  • 39. Data: 2012-07-04 02:19:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-03 23:13, anacron pisze:

    > Ja tam bywam kilka razy dziennie,

    Dziwić się, że badania statystyczne wykazują, że Włocławianie
    czują się jak szmaty i mają podejrzenie, że reszta kraju
    traktuje ich jak debili ...

  • 40. Data: 2012-07-04 02:45:11
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Tak, masz rację tania kurwo, popłuczyno po pijaczce i komuniście.

    Az tak Ci w życiu nie wyszło? Współczuję. Próbowałeś zgłosić się do
    specjalisty?