  • 41. Data: 2012-07-04 03:06:22
    Temat: Re: CWL 7U98 na czerwonym, warto zanieść drogówce?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-04 02:45, anacron pisze:

    > Az tak Ci w życiu nie wyszło? Współczuję. Próbowałeś zgłosić się do
    > specjalisty?

    No ... ale komendant mnie na suszarkę złapał. Załatwisz coś ?
    Wiesz ... na kawce ...

  • 42. Data: 2012-07-04 03:44:33
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-03 18:33, anacron pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
    Nieaktualny.

    > Ja to mam pecha, dziś znów jakiś matoł zapakował mi się pod maskę na
    > czerwonym (dla siebie). Następny będzie Hammer z kratownicą. Chyba się
    > pofatyguję i nagranie złoże drogówce.

    https://www.youtube.com/watch?v=P5ij1zYBw5A
    To aktualny.

  • 43. Data: 2012-07-04 04:35:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]

    > Ja to mam pecha, dziś znów jakiś matoł zapakował mi się pod maskę na
    > czerwonym (dla siebie). Następny będzie Hammer z kratownicą. Chyba się

    Roman, Rafał, Artur i inne głupiomądre trolle, teraz możecie
    odszczekać... Nie mógł wjechać na zielonym bo był przed sygnalizatorem,
    kiedy ja już miałem pomarańczowe. Mógł błąd naprawić i nie ruszać
    (znakomicie widział sygnalizator, później fotkę zrobię z jego punktu
    widzenia), ale nie on Pan i władca jedzie dalej, a Wy musieliście się
    zbłaźnić...

  • 44. Data: 2012-07-04 08:53:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-04 04:35, anacron pisze:
    (...)
    > Roman, Rafał, Artur i inne głupiomądre trolle, teraz możecie
    > odszczekać... Nie mógł wjechać na zielonym bo był przed sygnalizatorem,

    Koniowi o tym zamelduj, tfu, komendantowi...

  • 45. Data: 2012-07-04 09:17:30
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-07-03 23:22, DoQ pisze:

    > Dlaczego? Przecież policja dzięki temu nagraniu orzekła iż jesteś
    > poszkodowanym a nie sprawcą.

    Ale może jak nie miałbym kamery, do niczego by nie doszło.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 46. Data: 2012-07-04 10:48:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Wednesday, July 4, 2012, 3:44:33 AM, you wrote:

    > Nieaktualny.

    > https://www.youtube.com/watch?v=P5ij1zYBw5A
    > To aktualny.

    Rzeczywistości nie zaklniesz, wycinając swoje bluzgi do człowieka. My
    juz je słyszelismy i będziemy pamiętać. A parę osób na pewno ściągnęło
    filmik dla potomnosci.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 47. Data: 2012-07-04 12:25:55
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 04.07.2012 04:35, anacron wrote:
    > Nieaktualny.

    > https://www.youtube.com/watch?v=P5ij1zYBw5A
    Ma ktoś zapisaną poprzednią wersję? Bo się niestety nie załapałem.

    Michoo

  • 48. Data: 2012-07-04 13:20:30
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Rzeczywistości nie zaklniesz, wycinając swoje bluzgi do człowieka. My
    > juz je słyszelismy i będziemy pamiętać. A parę osób na pewno ściągnęło
    > filmik dla potomnosci.

    Jesteś jednak głupi, masz się skupić na tym co widać, a co Ci i Tobie
    podobnym głupiomądrym uwidoczniłem.

  • 49. Data: 2012-07-04 13:23:16
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-04 12:25, Michoo pisze:

    > Ma ktoś zapisaną poprzednią wersję? Bo się niestety nie załapałem.

    Widać dokładnie to samo, tylko w gorszej jakości, zresztą YT bardzo
    psuje jakość nagrania (nie wiem dlaczego).

  • 50. Data: 2012-07-04 14:06:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Wednesday, July 4, 2012, 1:20:30 PM, you wrote:

    [...]

    > Jesteś jednak głupi, masz się skupić na tym co widać, a co Ci i Tobie
    > podobnym głupiomądrym uwidoczniłem.

    Zdaj sobie sprawę, że nie jestes w stanie mnie obrazić. Brak ci do
    tego zdolności...

    --
    Best regards,
    RoMan