  • 1. Data: 2012-07-02 19:59:26
    Temat: Używany kratkowóz na firmę i vat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Swego czasu były cyrki z robieniem przeglądów zakupionemu samochodowi, jeśli
    chciało się odliczyć pełny vat.
    Jak jest teraz, czy kupująć dwumiejscowy kratkowóz (typu Seicento czy Panda
    z kratką za przednimi fotelami), który bez wątpienia spełnia wymogi, trzeba
    biegać po rzeczoznawcach, żeby coś udowodnić skarbówce na starcie, czy po
    prostu się kupuje, odlicza vat w pełni i już?

  • 2. Data: 2012-07-02 20:19:57
    Temat: Re: Używany kratkowóz na firmę i vat
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

> [...]
    > wymogi, trzeba biegać po rzeczoznawcach, żeby coś udowodnić skarbówce na
    > starcie, czy po prostu się kupuje, odlicza vat w pełni i już?

    Dlaczego chcesz zaśmiecić Polskę złomem Seicento?

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2012-07-02 20:42:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-07-2012 20:19, to pisze:
    > Dlaczego chcesz zaśmiecić Polskę złomem Seicento?

    Też jestem ciekaw, to pewnie jeszcze EURO3 (2?) i do tego pali olej -
    jego miejsce jest na złomowisku.

    --
    Pozdr.

  • 4. Data: 2012-07-02 21:21:10
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-07-02 20:42, DoQ pisze:
> [...]

    bo 911 w tej chwili nie podpada pod odliczenie waty

    > Też jestem ciekaw, to pewnie jeszcze EURO3 (2?) i do tego pali olej -
    > jego miejsce jest na złomowisku.

    według ustawodawcy takie seicento jest lepsze niż cokolwiek innego >2
    osobowego (pomijając fakt że z twoim Euro10 to w tej cenie nic nie
    kupisz) . Z resztą sam bym taki kupił jakbym miał wolne środki -
    oczywiście 2 osobowy, z vat-1, z tyłu z klatką i silnikiem 1,2 od punto
    albo 1,4 od Stilo ;)

    Lukasz

  • 5. Data: 2012-07-02 21:24:08
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-07-02 19:59, Cavallino pisze:
> [...]
    > wymogi, trzeba biegać po rzeczoznawcach, żeby coś udowodnić skarbówce na
    > starcie, czy po prostu się kupuje, odlicza vat w pełni i już?

    za moich czasów (ostatnio kupowałem kratkowóz chyba ponad 2 lata temu)
    księgowa chciała żebym pojechał na stację diagnostyczną (mimo że w DR
    było VAT-1) i odebrał zaświadczenie że spełnia wymogi ustawy o wacie
    (chyba jakieś 50zł, sprawdzają tylko czy faktycznie 2-osobowy)

    Lukasz

  • 6. Data: 2012-07-02 21:27:15
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > wymogi, trzeba biegać po rzeczoznawcach, żeby coś udowodnić skarbówce na
    > starcie, czy po prostu się kupuje, odlicza vat w pełni i już?

    Proponuje kupić to:
    http://otomoto.pl/pozostale-52-T3093742.html

    Na 100% będzie chlało jak pojebane i jest na benzynę.
    Niech się tu spikną wszyscy, którzy chcą odpisywać VAT
    od paliwa. Wybiorą jedną ofiarę. Wszyscy niech biorą
    faktury na tą ofiarę, a ta ofiara będzie innym sprzedawać
    usługi transportowe, gdzie będzie VAT 23% do odliczenia
    w całości. Aby nie było, że ofiara na tym nie zarabia,
    to niech dolicza sobie 2% marży. I tak będzie się opłacało.
    Ofiara musi do wpisu do ewidencji wpisać usługi transportowe.
    Ofiara musi podpisać umowę - zlecenie z kierowcą z uprawnieniami
    na takie coś, np. na 100 PLN miesięcznie.

    :D

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 7. Data: 2012-07-02 21:28:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-07-2012 21:21, Lukasz pisze:
> [...]
    > kupisz) . Z resztą sam bym taki kupił jakbym miał wolne środki -
    > oczywiście 2 osobowy, z vat-1, z tyłu z klatką i silnikiem 1,2 od punto

    Czyli stary, używany, smrodzący złom z przeszczepionym silnikiem?
    I co mnie obchodzi że cię nie stać na nic lepszego? Nie masz kasy
    jeździj komunikacją zbiorową.

    --
    Pozdr.

  • 8. Data: 2012-07-02 22:43:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <w...@b...net.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > osobowego (pomijając fakt że z twoim Euro10 to w tej cenie nic nie kupisz)
    > . Z resztą sam bym taki kupił jakbym miał wolne środki - oczywiście 2

    Co to jest vat-1?

    , z tyłu z klatką i silnikiem 1,2 od punto
    > albo 1,4 od Stilo ;)

    Akurat nastawiam się głównie na Pandę Multijet...

  • 9. Data: 2012-07-02 23:30:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Proponuje kupić to:
    > http://otomoto.pl/pozostale-52-T3093742.html

    Fajne autko, można by wziąć na pakę wszystkich PMS-owych trolli!

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2012-07-02 23:31:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Też jestem ciekaw, to pewnie jeszcze EURO3 (2?) i do tego pali olej -
    > jego miejsce jest na złomowisku.

    No cóż, oprócz tego ma starą Kię już dawno po gwarancji i bodaj 20-letnią
    Lancię. Kilkunastoletnie Seicento będzie doskonale pasowało do tego parku
    maszyn!

    --
    ignorance is bliss