eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingCUDA - przyszłość rozwoju procesorów i zmiany w technikach programowania ?Re: CUDA - przyszło?ć rozwoju procesorów i zmiany w technikach programowania ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Paweł Kierski <n...@p...net>
    Newsgroups: pl.sci.ai,pl.comp.programming
    Subject: Re: CUDA - przyszło?ć rozwoju procesorów i zmiany w technikach
    programowania ?
    Date: Wed, 01 Apr 2009 10:35:30 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <gqv919$8h4$1@news.onet.pl>
    References: <gqq632$79u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <9...@4...com>
    <gqqb5n$bur$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <0...@4...com>
    <gqqen0$s11$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gqqp9o$g8t$4@inews.gazeta.pl>
    <gqsbiu$g4a$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gqse7s$c97$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gqv270$bg8$1@news.wp.pl>
    <gqv35s$5du$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Reply-To: n...@p...net
    NNTP-Posting-Host: 91.197.12.14
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1238574953 8740 91.197.12.14 (1 Apr 2009 08:35:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Apr 2009 08:35:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla-Thunderbird 2.0.0.0 (X11/20070601)
    In-Reply-To: <gqv35s$5du$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.ai:10489 pl.comp.programming:181527
    [ ukryj nagłówki ]

    Filip Sielimowicz wrote:
    >
    > Użytkownik "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:gqv270$bg8$1@news.wp.pl...
    >> Urządzenie, które samo zbuduje swoją strukturę (a o ile dobrze
    >> zrozumiałem, to mniej więcej o to Ci chodzi), będzie praktycznie
    >
    > Nie samo, tylko pod wpływem presji ewolucyjnej. Tak samo, jak
    > gatunek człowieka powstał 'sam'.
    >
    > Tyle, że u nas 'presja ewolucyjna' jest sztucznie sterowana. Więc musi
    > to być być presja 'inteligentnie spreparowana', w dodatku powinna
    > być stopniowana i modyfikowana w miarę rozwoju hodowanego dziecia.
    > I tu jest, jak zwykle zresztą w AI, pies pogrzebany. Nie w zdolnościach
    > obliczeniowych modeli, ale w tym, co bym nazwał "zrozumieć ograniczenia,
    > postawić ambitne ale realne cele i zmotywować pierwotniaka tak by
    > dosłownie,
    > wyszedł z siebie...".
    > To problem przede wszystkim rozumnego wychowawcy/nauczyciela.

    Bo jak nie będzie rozumny, to potem powstają anegdotki o sieciach
    neuronowych, które na podstawie źle danych przykładów nauczyły się
    rozróżniać krajobraz pogodny od pochmurnego, zamiast krajobraz z
    czołgiem od krajobrazu bez czołgu 8-)

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: