  • Data: 2009-12-16 21:12:13
    Temat: Re: CSS - problem z centrowaniem tekstu w tabeli
    Od: Krzysztof Warunek <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-12-16 18:39, Mirosław Zalewski pisze:
    > ^^^^^^^^^^
    > Chodziło oczywiście o słowo ,,odległą". Nie wiem o czym myślałem jak
    > pisałem post.
    przesadzasz.

    :nth-child(), :nth-of-type()
    obsługuje FF3.1+,Safari3.1+,Chrome1+,Opera10+,Konqueror3.4
    czyli wszystkie z nowym Gecko,KHTML,Presto,Webkitem

    Odstaje tylko iCab i IE (też nie całkiem, bo ten na Tasmanie
    obsługuje w części).

    Do tego przekupy piszą:
    http://www.css3.info/microsoft-announces-css3-suppor
    t-for-internet-explorer-9-ie9/

    Czyli nie jest źle, a tylko demonizujecie sytuacje.

    --
    Krzysztof Warunek

    http://tocheckserver.pl