  • Data: 2009-12-16 22:03:05
    Temat: Re: CSS - problem z centrowaniem tekstu w tabeli
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-12-16 15:45, Mirosław Zalewski wrote:
    > grudzień roku pamiętnego 2009, prawdopodobnie 16. Wielka mądrość na
    > czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Marek:

    > Wydaje mi się że pseudoklasa :nth-of-type (lub :nth-child) wprowadzona
    > przez CSS3 rozwiąże problem, ale powszechna obsługa tych selektorów
    > jest jeszcze mniej czy bardziej powszechną przyszłością.

    Selektor sąsiada działa już od badzIEwia 7. Dorzuć pseudoklasę
    :first-child i masz:
    td:first-child { pierwsza komórka }
    td:first-child + td { druga komórka }
    td:first-child + td + td { trzecia komórka }
    Na 3 kolumnową tabelę w sam raz.
    BadzIEw 6 można olewać, ale jak komuś zależy to
    http://dean.edwards.name/ie7/ lub proste expression i dublowanie
    deklaracji stylów dla komórek.