    From: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: CSS - jak zrobić 2 kolumny
    Date: Fri, 11 Dec 2009 15:51:29 +0100

    Giecze wrote:

    > #leftColumn + #rightColumn {width: 400px; float: right;}

    ..w starym IE to pewnie nie zadziała, sugeruję olać użytkowników IE i
    dać protezę: dla #rightColumn na stałe 400px (tylko dla IE, hackiem).

    PS.
    Byłoby spoko gdybyś zamiast zaśmiecać grupę (tę i p.c.grafika) dość
    podstawowe pytania _najpierw_ się pouczył i poszukał w sieci - o tym
    wszystkim już napisano.

    Grzegorz