  • Data: 2009-12-13 17:32:24
    Temat: Re: CSS - jak zrobić 2 kolumny
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > Bitmapa byłaby banalna. Składałaby się z szarych pasków zawierających tekst
    > (są to pozycje menu) i białych 5px odstępów. Wszystkie szare i białe paski
    > mają tą samą szerokość i zaczynają się od tej samej pozycji X. Nie ma więc
    > czego rysować. Wysokość szarego paska zależy od ilości linii tekstu
    > znajdującego się w nim. Wielkość wcięcia tekstu zależy od poziomu menu. Np.
    > Punkt 1 zacznie się wcięciem 5px. Podpunkt 1.1 będzie miał 10px itd. Proste
    > a zarazem skomplikowane...

    Powiedziałbym proste (kropka)
    Choć sam guru CSS się nie czuję z pewnością bym to zrobił.

    > Czego byś szukał w Googlach? Bo ja szczerze mówiąc nie wiem.

    Podobnych rozwiązań i patrzeć jak zrobione, można róznież pod różnymi
    generatorami, ale chyba nie trzeba bo to wydaje się dość proste.
    Ja szukałem różnych, często nietypowych trików dla CSS i zawsze
    znajdywałem rozwiązania (albo pewność, że w CSS x.x tego nie osiągnę). W
    skrajnych przypadkach (ten na taki nie wygląda) zorpoznanie problemu
    zajmowało mi nawet kilkadziesiąt godzin. Ale cóż, biorę za pracę
    pieniądze to się jej uczę.

    Grzegorz