  • Data: 2009-12-11 18:34:45
    Temat: Re: CSS - jak zrobić 2 kolumny
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ..w starym IE to pewnie nie zadziała, sugeruję olać użytkowników IE i
    > dać protezę: dla #rightColumn na stałe 400px (tylko dla IE, hackiem).

    Właśnie tego zrobić nie mogę. Użytkowników IE w statystykach jest jeszcze
    zbyt wielu. Stała szerokość prawej kolumny rozwali layout w przypadku gdy
    lewa nie wystąpi.

    > PS.
    > Byłoby spoko gdybyś zamiast zaśmiecać grupę (tę i p.c.grafika) dość
    > podstawowe pytania _najpierw_ się pouczył i poszukał w sieci - o tym
    > wszystkim już napisano.

    Przeczytaj dokładnie o czym tam napisałem a nie wnioskuj po tytułach
    sugerujacych, że to banał. M.in. sporo o tym czego szukałem i nie znalazłem
    w Googlach lub helpach. Trudno jest zresztą znaleźć coś czego nie ma - jak
    się później dowiedziałem. Po długiej dyskusji (jak na tak ponoć banalne
    Twoim zdaniem problemy) nawet osoby doświadczone przyznały, że nie ma
    rozwiązania kwestii o jakich pisałem, są tylko obejścia. Skoro to stanowiło
    problem dla osób zaawansowanych (w domyśle), to sądzę, że problem był
    adekwatny do tego by pisać o nim na grupie.

    Po drugie zauważ, że nawet niniejszy problem dwóch kolumn w specyficznym
    zastosowaniu również trudno namierzyć w Googlach, a szukałem z godzinę
    odpowiedzi. Przypuszczalnie również i ten temat jest nierozwiązywalny.