  • Data: 2009-12-14 10:03:12
    Temat: Re: CSS - jak zrobić 2 kolumny
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedziałbym proste (kropka)
    > Choć sam guru CSS się nie czuję z pewnością bym to zrobił.

    Ja również za pomocą podwójnego tagowania, a może raczej potrójnego nawet:
    <li><div>opcja

    <ul>

    </ul>

    </li>

    ul {

    padding: 0px;

    margin: 0px;

    }

    li {

    background-color: #CCC;

    border-bottom: 5px #FFF solid;

    padding: 0px;

    margin: 0px;

    }

    div {

    pudding-left: 5px;

    }

    czy jakoś tak. Mi to się wydało chore (nie sprawdzałem czy zadziała). Czy
    nie możesz choćby wspomnieć jak rozwikłałbyś sprzeczność między
    koniecznością robienia wcięć tekstu i braku wcięć dla opcji?

    > Podobnych rozwiązań i patrzeć jak zrobione, można róznież pod różnymi
    > generatorami, ale chyba nie trzeba bo to wydaje się dość proste.

    Generatory nie mają tu zastosowania. One i tak nic innego nie wygenerują niż
    HTML. Ich HTML nie będzie innym HTMLem niż napisany przeze mnie.Rozwiązania
    na JS mnie nie interesują.

    > Ja szukałem różnych, często nietypowych trików dla CSS i zawsze
    > znajdywałem rozwiązania (albo pewność, że w CSS x.x tego nie osiągnę). W
    > skrajnych przypadkach (ten na taki nie wygląda) zorpoznanie problemu
    > zajmowało mi nawet kilkadziesiąt godzin. Ale cóż, biorę za pracę
    > pieniądze to się jej uczę.

    Osobiście preferuję efektywniej zarabiać i nie marnować czasu na okładanie
    się biczami w imię idei, że na grupy pisać nie wolno w żadnym temacie :-)
    Jeśli nie potrafię zadać pytania dla wyszukiwarek to nie mam po co drążyć
    tematu. Bez sensu jest po całym świecie oglądać przypadkowe serwisy WWW bo
    być może ktoś zastosował podobne rozwiązanie. Szansa jak jeden do miliona *
    2 minuty na serwis = 1.5 roku pracy :-D Tyle czasu mój klient nie będzie
    czekał dlatego nie widzę niczego niewłaściwego w pytaniu o rozwiązanie tu.