  • Data: 2009-12-11 22:22:56
    Temat: Re: CSS - jak zrobić 2 kolumny
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    ..
    > Tak, już trochę wypadłem z dziedziny hacków IE6. Wspominałeś, że poradziłeś
    > sobie z przypadkem menu. Czy mógłbyś rozwinąć wątek przy moim poscie "CSS -
    > problem z prostym menu". Mam już pewną koncepcję obejścia z zastosowaniem
    > lewe wcięcie dla spanów. Wtedy zagnieżdżenie opcji w opcji zadziała.

    IMO to jest rozwiązanie dorzucane do stron na siłę i albo robisz
    możliwie estetycznie i piszesz z bólem CSS pod konkretne warunki
    (zachowania i grafiki: kolory, odstępy, ramki etc) albo korzystasz z
    gotowca - jest tego trochę (Google: CSS menu generator itp) - ale
    liczysz się z bałaganem w CSS którego strach wogóle badać. Ja robie w
    wariancie 1 (w htmlu na listach ul) ale najchętnie unikam ;).
    Najprościej podpatrzeć u innych i się bawić samemu - takie łamigłówki
    oswajają z CSSem.

    Grzegorz