  • Data: 2009-09-13 22:15:11
    Temat: Re: CR-V3 akku - porada
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 13 Sep 2009 23:27:17 +0200, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> wrote:

    >Uzywam jakiejs tanizny z allegro, pojemność około 1100mAh, w Olku SP-320 nie
    >da się używać NiMH (co za debil to projektował!) więc poprawa jest
    >kolosalna.

    to ile uda ci sie zrobic zdjec na jednym naladowaniu: cykl dzisiaj
    troche, jutro troche,....za pare dni troche,.......od czasu do czasu i
    np. na jakiejs imprezie gdzie robisz ich duzo (i to z lampa).

    Ja mam SP-350 i uzywam wlasnie eneloopow i sa lepsze niz Sanyo 2700
    NiMH. Kiedys jakos w tym aparacie chodzily ze 2 lata, ale ostatnio cos
    sie zepsulo i zrobie 2 -4 zdjecie i aparat krzyczy ze pusta bateria.
    Laduje na BC-700 i nie wykazuja uszkodzen, ale byc moze zmienila sie
    ich charakterystyka i zbyt szybko napiecie na nich spada. Kiedys wezme
    miernik i zmierze zaraz po tym, jak niby padna. A eneloopy ida dobrze.
    W sumie nigdy nie liczylem zdjec z lampa, ale kilkadziesiat (ale ile
    dokladnie??) Napewno szybciej sie laduje lampa na eneloopach niz na
    tych Sanyo 2700.

    Jest taki akumulator Lion Kodak Klic-8000 ca 1700mAh/3.7V.

    http://store.kodak.com/store/ekconsus/en_US/pd/Li-Io
    n_Digital_Camera_Battery_KLIC-8000/productID.1450640
    00

    Ksztaltem jest "B" ale jeden styk ma z boku (a ten od gory "dummy").
    Ciekaw jestem czy ten bylby lepszy niz taki 3.0V, tylko trzeba byloby
    przerobic cos z tym stykiem na gorze aby go polaczyc z tym z boku.
    Mysle, ze te 0.7V wiecej by nie zaszkodzilo (a moze by pomoglo).
    Jeden z kumpli mowil,ze gdziesz czytal, ze ktos wlasnie wlozyl 3.7V do
    SP-350 i bylo ok (a nawet jakies lepsze zdjecia wychodzily, bo niby
    matryca byla lepiej zasilona).

    --
    ThinkXtra