  • Data: 2019-02-28 22:30:53
    Temat: Re: CP/M i 64kB
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/02/2019 20:33, J.F. wrote:
    > -Personal Plotter, $795, compatible z Apple, IBM, Osborne ... and most
    > other personal computer.
    >  Ciekawe jak  z CP/M ...

    Osborne to CP/M.

    https://www.youtube.com/watch?v=h6PUWZ0FOZM

    > -Nevada Cobol, Fortran, Pilot, Edit ... na CP/M. ale nie na Spectrum
    >  Mozliwosci uzyteczne mysle ze mocno ograniczone przez dostepny RAM.
    >  Wlasnie zaliczyly przecene i Cobol np z $199.95 na $29.95 ...
    >  klienci przestali kupowac, bo pecety jednak znacznie lepsze ?

    Może Cobol stał się nagle znacznie gorszy skoro napisanie poprawnie
    gramatycznie 1 linijki kodu zajmowało cały RAM ;)

    >  P.S. "Apple CP/M" ... co za cholera ?

    Prawie na pewno karty z Z80 wsadzane do Apple ][. Popularne ponoć na
    tyle że powstało kilka tańszych klonów.

    > -ploter Houston DMP-41 ... porzadny sprzet za jedyne 3 tys $, ale do
    > jakich komputerow ?
    >  Przeciez nie do Autocada na CP/M

    Były jakieś przeznaczone do CADów, często z jakimś wypasionym tabletem
    graficznym. Nie wiem na czym to banglało.