eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCLIR - walczmy z tym
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 11. Data: 2014-06-20 12:28:28
    Temat: Re: CLIR - walczmy z tym
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "ZakonSpirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    news:53a1c823$0$2229$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 18-06-2014 14:19, marfi pisze:
    >> Walcz sobie ale gówno Cię obchodzi jak kto traktuje swój numer :)
    >
    > Uderz w CLIR, a buraki się odezwą. :)

    Nie usprawiedliwiam, ale uzasadnienie jest. Było już nieraz wyjaśniane.
    Marketingowcy dzwonią z zastrzeżonych bo numery, którymi dysponują służą
    tylko do tego.
    a nie np. do przyjmowania reklamacji.
    Niektórzy klienci mając w odebranych (lub nieodebranych) taki numer np. do
    banku czy innej
    firmy próbują na niego dzwonić i załatwić jakieś sprawy zamiast korzystać z
    oficjalnych numerów
    do tego przeznaczonych udostępnionych przez firmę/bank. Oczywiście zwykle
    non-stop zajęte
    albo nikt nie odbiera (co może być ustawione już na cenralce) a to budzi u
    klienta zrozumiałą
    reakcję. Żeby tego uniknąć ukrywają numery marketingowe.
    Lepszym rozwiązaniem byłoby podawanie w CLIPie inego numeru na który można
    się
    dodzwonić lub automatyczne przekierowanie do obsługi klienta lub do głosowej
    informacji, że
    to nie ten numer . Nie wiem czy mozliwości techniczne i formalne do tego
    dorosły.
    Albo dać ludziom spokój.

    A tu teoretycznie http://tnij.org/clip-clir-acr ...

    Arek


strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: