-
11. Data: 2014-06-20 12:28:28
Temat: Re: CLIR - walczmy z tym
Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
Użytkownik "ZakonSpirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości
news:53a1c823$0$2229$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 18-06-2014 14:19, marfi pisze:
>> Walcz sobie ale gówno Cię obchodzi jak kto traktuje swój numer :)
>
> Uderz w CLIR, a buraki się odezwą. :)
Nie usprawiedliwiam, ale uzasadnienie jest. Było już nieraz wyjaśniane.
Marketingowcy dzwonią z zastrzeżonych bo numery, którymi dysponują służą
tylko do tego.
a nie np. do przyjmowania reklamacji.
Niektórzy klienci mając w odebranych (lub nieodebranych) taki numer np. do
banku czy innej
firmy próbują na niego dzwonić i załatwić jakieś sprawy zamiast korzystać z
oficjalnych numerów
do tego przeznaczonych udostępnionych przez firmę/bank. Oczywiście zwykle
non-stop zajęte
albo nikt nie odbiera (co może być ustawione już na cenralce) a to budzi u
klienta zrozumiałą
reakcję. Żeby tego uniknąć ukrywają numery marketingowe.
Lepszym rozwiązaniem byłoby podawanie w CLIPie inego numeru na który można
się
dodzwonić lub automatyczne przekierowanie do obsługi klienta lub do głosowej
informacji, że
to nie ten numer . Nie wiem czy mozliwości techniczne i formalne do tego
dorosły.
Albo dać ludziom spokój.
A tu teoretycznie http://tnij.org/clip-clir-acr ...
Arek