  • 1. Data: 2014-06-15 23:15:41
    Temat: Android pamieta sieci z roamingu i probuje do nich wracac
    Od: K <...@...c>

    witam,
    sytuacja wyglada nastepujaco, mam dwa telefony:
    xperia z 4.0.4 i moto g z 4.4.3. problem polega na tym, ze oba telefony
    byly za granica poza swoimi macierzystymi sieciami.
    xperia (t-mobile) byla w uk, a moto g (ee) byla w pl, na obu telefonach
    co jakis czas pojawia sie komunikat (wykrzyknik) ze nie mozna sie
    polaczyc z siecia t-mobile.uk (w polskiej xperii, na terenie polski) i
    orange.pl (w brytyjskiej moto g na terenie wielkiej brytanii)

    gdzie on (android) to trzyma i jak to zresetowac, bez rzucania telefonem
    o sciane?

  • 2. Data: 2014-06-15 23:23:59
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-06-15 23:15, K napisał/a:
> [...]
    > orange.pl (w brytyjskiej moto g na terenie wielkiej brytanii)
    >
    > gdzie on (android) to trzyma i jak to zresetowac, bez rzucania telefonem

    Być może tu:
    Ustawienia - Więcej - Sieci zwykle i bezprzewodowe - Sieci komórkowe -
    Operatorzy sieci

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2014-06-15 23:29:01
    Od: K <...@...c>

    W dniu 15-06-2014 23:23, Czarek pisze:

    > Być może tu:
    > Ustawienia - Więcej - Sieci zwykle i bezprzewodowe - Sieci komórkowe -
    > Operatorzy sieci

    nie, tam nie. tam sobie mozesz wyszukac siec i przestawic na tryb manualny.

  • 4. Data: 2014-06-15 23:39:23
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-06-15 23:29, K napisał/a:

    > nie, tam nie. tam sobie mozesz wyszukac siec i przestawic na tryb manualny.

    Może chodzi o roaming danych?
    Sprawdź Ustawienia - Użycie danych - i wyłącz "Roaming danych"

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2014-06-16 06:12:30
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 15 Jun 2014 23:29:01 +0200, K <...@...c> wrote:

    >nie, tam nie. tam sobie mozesz wyszukac siec i przestawic na tryb manualny.

    No i właśnie może by to pomogło choć niektóre telefony wywala z
    manulanego co jakiś czas, mogę to potwierdzić na przykładzie play w
    roamingu.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-06-16 07:52:21
    Od: K <...@...c>

    W dniu 16-06-2014 06:12, dizel pisze:

    > No i właśnie może by to pomogło choć niektóre telefony wywala z
    > manulanego co jakiś czas, mogę to potwierdzić na przykładzie play w
    > roamingu.
    >
    > Pozdrawiam

    ale ja nie mowie o play. telefon ma byc w automacie, bo ten brytyjski
    jest w EE i sie przelacza pomiedzy T-Mobile.uk i Orange.uk, a polski
    jest w T-Mobile.pl i bedac w uk, tez sie przelacza, pomiedzy wszystkimi
    sieciami.

  • 7. Data: 2014-06-16 10:19:45
    Od: K <...@...c>

    W dniu 15-06-2014 23:39, Czarek pisze:

    > Może chodzi o roaming danych?
    > Sprawdź Ustawienia - Użycie danych - i wyłącz "Roaming danych"

    nie, nie chodzi o roaming danych.

  • 8. Data: 2014-06-16 17:00:18
    Od: PaBeLo <paweli@vp[123antispam].pl>

    W dniu 2014-06-15 23:15, K pisze:
> [...]
    > orange.pl (w brytyjskiej moto g na terenie wielkiej brytanii)
    >
    > gdzie on (android) to trzyma i jak to zresetowac, bez rzucania telefonem

    cze,
    czy z tel można wykonywać połączenia, internet? do jakich sieci
    chcesz sie zalogować (np. operator wirtualny MVNO)? co masz po wybraniu
    "nazwy punktów dostępu" ?

    pytania pomocnicze, dla 100% pewności:
    czy resetowałeś telefony?
    czy telefony nie maja simlocka na 100%?