eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCLIR - walczmy z tymRe: CLIR - walczmy z tym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <53a16901$0$2367$65785112@news.neostrada.pl>
    <53a183ea$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <53a1c823$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: CLIR - walczmy z tym
    Date: Fri, 20 Jun 2014 12:28:28 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 33
    Message-ID: <53a40ccd$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.129.112
    X-Trace: 1403260109 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2241 178.42.129.112:5790
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2232
    X-Received-Body-CRC: 2934357402
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1058688
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "ZakonSpirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    news:53a1c823$0$2229$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 18-06-2014 14:19, marfi pisze:
    >> Walcz sobie ale gówno Cię obchodzi jak kto traktuje swój numer :)
    >
    > Uderz w CLIR, a buraki się odezwą. :)

    Nie usprawiedliwiam, ale uzasadnienie jest. Było już nieraz wyjaśniane.
    Marketingowcy dzwonią z zastrzeżonych bo numery, którymi dysponują służą
    tylko do tego.
    a nie np. do przyjmowania reklamacji.
    Niektórzy klienci mając w odebranych (lub nieodebranych) taki numer np. do
    banku czy innej
    firmy próbują na niego dzwonić i załatwić jakieś sprawy zamiast korzystać z
    oficjalnych numerów
    do tego przeznaczonych udostępnionych przez firmę/bank. Oczywiście zwykle
    non-stop zajęte
    albo nikt nie odbiera (co może być ustawione już na cenralce) a to budzi u
    klienta zrozumiałą
    reakcję. Żeby tego uniknąć ukrywają numery marketingowe.
    Lepszym rozwiązaniem byłoby podawanie w CLIPie inego numeru na który można
    się
    dodzwonić lub automatyczne przekierowanie do obsługi klienta lub do głosowej
    informacji, że
    to nie ten numer . Nie wiem czy mozliwości techniczne i formalne do tego
    dorosły.
    Albo dać ludziom spokój.

    A tu teoretycznie http://tnij.org/clip-clir-acr ...

    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: