-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a
-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
References: <53a16901$0$2367$65785112@news.neostrada.pl>
<53a183ea$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
<53a1c823$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: CLIR - walczmy z tym
Date: Fri, 20 Jun 2014 12:28:28 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 33
Message-ID: <53a40ccd$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.129.112
X-Trace: 1403260109 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2241 178.42.129.112:5790
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2232
X-Received-Body-CRC: 2934357402
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1058688
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "ZakonSpirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości
news:53a1c823$0$2229$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 18-06-2014 14:19, marfi pisze:
>> Walcz sobie ale gówno Cię obchodzi jak kto traktuje swój numer :)
>
> Uderz w CLIR, a buraki się odezwą. :)
Nie usprawiedliwiam, ale uzasadnienie jest. Było już nieraz wyjaśniane.
Marketingowcy dzwonią z zastrzeżonych bo numery, którymi dysponują służą
tylko do tego.
a nie np. do przyjmowania reklamacji.
Niektórzy klienci mając w odebranych (lub nieodebranych) taki numer np. do
banku czy innej
firmy próbują na niego dzwonić i załatwić jakieś sprawy zamiast korzystać z
oficjalnych numerów
do tego przeznaczonych udostępnionych przez firmę/bank. Oczywiście zwykle
non-stop zajęte
albo nikt nie odbiera (co może być ustawione już na cenralce) a to budzi u
klienta zrozumiałą
reakcję. Żeby tego uniknąć ukrywają numery marketingowe.
Lepszym rozwiązaniem byłoby podawanie w CLIPie inego numeru na który można
się
dodzwonić lub automatyczne przekierowanie do obsługi klienta lub do głosowej
informacji, że
to nie ten numer . Nie wiem czy mozliwości techniczne i formalne do tego
dorosły.
Albo dać ludziom spokój.
A tu teoretycznie http://tnij.org/clip-clir-acr ...
Arek
Najnowsze wątki z tej grupy
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=