    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: CE
    Date: Sat, 13 Nov 2010 09:29:22 +0000 (UTC)

    grg12 napisał:

    > Mocny skurcz mięśni? Piszą że dzwoniła do szefa - więc prawdopodobnie
    > pracowała. Mogę sobie wyobrazić że, żeby mieć wolne ręce, komórkę
    > trzymała nie w ręce ale zaklinowaną pomiędzy barkiem a głową. Ciężko
    > powiedzieć jak się kurczą mięśnie porażone w takiej konfiguracji ale
    > mogło to narobić trochę szkód - a jak zaklinowało telefon na dłuższy
    > czas to i poparzenia są możliwe.

    Pozycja "na skrzypka" -- bardzo prawdopodobne. Tyle że oni napisali,
    że to od *porażenia*, a nie od skurczu czy poparzenia. A zmiażdżenie
    barku siłą własnych mięśni, to mi brzmi trochę jak samopobicie na
    komisariacie MO.

    > Kiepsko - żeby polepszyć przewodnictwo używają gąbek nasączonych słoną
    > wodą, jeśli o tym zapomną może się skończyć zapłonem skazańca (
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzes%C5%82o_elektryczn
    e )

    I chyba nie używają przy tym plastikowych telefonów w charakterze
    elektrod. Obudowa telefonu, jeśli nie zostanie poważnie uszkodzona,
    zabezpiecza przed każdym porażeniem, jakie mogę sobie w opisanych
    okolicznościach wyobrazić.

    > Rzeczywiście - aż dziwne że nie wymieniają marki telefonu. Pytanie czy
    > to kwestia Inspekcji czy raczej gazety która nie chce stracić reklamodawcy.

    To nie gazeta, to telewizornia. Jeszcze gorzej. Jest co tracić. Choć
    z drugiej strony, gdzie taki reklamodawca pójdzie?

    Jeszcze można zapytać, kto do tego tą całą PIPę dopuścił? To powinna
    badać prokuratura. Producent telefonu, który gdy dowiedział się, że
    p.Grażyna akurat dzwoniła do szefa, spuścił temat mniej dokuczliwym
    służbom?

    --
    Jarek