  • Data: 2010-11-13 10:06:05
    Temat: Re: CE
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-11-2010 10:29, Jarosław Sokołowski napisał/a:

    > Pozycja "na skrzypka" -- bardzo prawdopodobne. Tyle że oni napisali,
    > że to od *porażenia*, a nie od skurczu czy poparzenia. A zmiażdżenie
    > barku siłą własnych mięśni, to mi brzmi trochę jak samopobicie na
    > komisariacie MO.

    A może to nie główną przyczyną jest kiepska ładowarka ale akumulator -
    zamiennik jakich teraz pełno w ofercie większości sklepów z akcesoriami?
    Były już przypadki samozapłonu akumulatorów i to nawet tych oryginalnych
    ładowanych oryginalnymi ładowarkami renomowanych producentów.
    W tym przypadku na etykiecie np. 5000 mAh chociaż oryginał miał 600 -
    1000 mAh przy tym samym rozmiarze. W czasie ładowania jego temperatura
    wzrosła, do tego doszła izolacja termiczna podczas rozmowy "na skrzypka"
    która jeszcze bardziej podniosła temperaturę i spowodowała samozapłon
    akumulatora i jego wybuch co następnie spowodowało zwarcie na zasilaniu
    ładowarki, która tego nie wytrzymała i też się zapaliła i wybuchła -
    było widać na filmie jej "wnętrzności"
    Natomiast złamanie/pogruchotanie kości barku mogło zostać spowodowane
    np. upadkiem/przewróceniem się tej kobiety na ten bark po wybuchu -
    wątpię aby się po tym nie przewróciła

    --
    Cz.