  • Data: 2009-04-30 12:17:54
    Temat: Re: CBF1000- rynek wtorny...
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Monster wrote:
    > Człowieku,ABS to nie kółka boczne,przed paciakiem tak nie chroni!!

    Tak.

    > Dobry
    > kierownik hamuje na granicy zadziałania tego urządzenia,wtedy droga
    > hamowania jest krótsza.

    Znasz kogoś takiego? Ostatnio był test w Motocyklu konfrontujący tą teorię z
    rzeczywistością.
    Okazało się, że zawodnik wyścigowy owszem, na suchym równym torze pokona ABS.
    Motocyklista z
    wieloletnim doświadczeniem niestety został pokonany przez nowicjusza z ABS. Na mokrym
    ABS nie dał
    szans nawet najwprawniejszym.

    --
    fv