  • Data: 2009-04-30 12:33:57
    Temat: Re: CBF1000- rynek wtorny...
    Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Kwi, 14:17, fv <f...@c...com> wrote:

    > Znasz kogoś takiego? Ostatnio był test w Motocyklu konfrontujący tą teorię z
    rzeczywistością.
    > Okazało się, że zawodnik wyścigowy owszem, na suchym równym torze pokona ABS.
    Motocyklista z
    > wieloletnim doświadczeniem niestety został pokonany przez nowicjusza z ABS. Na
    mokrym ABS nie dał
    > szans nawet najwprawniejszym.

    Kumpel podrzucił mi kilka dni temu takiego linka:
    http://www.bikers.pl/film/d420af9d884904b023415bacdc
    8f91db.flv/c-abs_by_honda_-_mega_skuteczny.html

    Nigdy nie jeździłem na żadnym motocyklu z ABS, ale ten filmik naprawdę
    dał mi do myślenia, zwłaszcza w kontekście moich wciąż bardzo świeżych
    i nieudolnych umiejętności prowadzenia 2oo. Gdybym miał opcję przy
    kupnie nowego moto - kupić z lub bez ABS - brałbym ten z ABS. Linka
    podrzucam bo chyba nie było (nie znalazłem) a warto zobaczyć.

    --
    Jadu
    ER 5 Blau