  • Data: 2009-04-29 19:08:22
    Temat: Re: CBF1000- rynek wtorny...
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Klimek napisał(a):
    > Dnia (Wed, 29 Apr 2009 18:49:49 +0200) Kuczu wyklawiaturowal:

    > Osobiscie uwazam, ze ABS jest krokiem naprzod w motocyklach,

    Krokiem jest, to fakt. Kuczu tylko zzyma sie na pierwsze przypadki
    motonitow, ktorzy uwazaja, ze bez tego nie da sie jezdzic. Nie tylko on
    zreszta... ;)

    > Zreszta w zeszlym sezonie
    > zaliczylem glebe, ktorej na pewno bym uniknal majac ABS (hamowanie na
    > zapiaszczonym zakrecie) i wcale bym sie nie obrazil, gdyby w tej sytuacji
    > dupe uratowal mi jakas trzyliterowa potrzeba wykreowana przez marketingowcow :)

    No widzisz. Gdybasz, ze nie zaliczylbys gleby. Opisz szczegoly
    zdarzenia, bo ja moge gdybac, ze ABS uchronilby ci od gleby ale zapewnil
    inne przygody i rownie mocne wrazenia. Na przyklad wycieczke w zielone :)