  • Data: 2009-04-29 19:47:48
    Temat: Re: CBF1000- rynek wtorny...
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Wed, 29 Apr 2009 21:08:22 +0200) ktos podajacy sie za zbigi
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Krokiem jest, to fakt. Kuczu tylko zzyma sie na pierwsze przypadki
    > motonitow, ktorzy uwazaja, ze bez tego nie da sie jezdzic. Nie tylko on
    > zreszta... ;)

    Na szkoleniu Suzuki w tym roku byl koles na B650, ktory prawo jazdy mial
    od tygodnia i generalnie hamowanie awaryjne wychodzilo mu od pierwszego razu
    idealnie i za kazdym razem tak samo dobrze. Wiec cos w tym ABSie jest :)

    > No widzisz. Gdybasz, ze nie zaliczylbys gleby. Opisz szczegoly
    > zdarzenia, bo ja moge gdybac, ze ABS uchronilby ci od gleby ale zapewnil
    > inne przygody i rownie mocne wrazenia. Na przyklad wycieczke w zielone :)

    Zamyslilem sie i przepalowalem (doskonale mi znany) zakret na ktorym byl piasek
    i tory kolejowe na garbie. Wiedzialem, ze jade za szybko a balem sie na takiej
    nawierzchni uzyc przedniego hamulca, wiec z uwagi na to ze predkosc byla mala
    (okolo 40km/h) zablokowalem tyl liczac na to, ze uda mi sie na zblokowanym kole
    zapanowac nad motocyklem i zatrzymac sie przed torami. Nie wydalo, wjechalem w
    zielone :) Oczywiscie ktos z wiekszym doswiadczeniem pewnie dalby rade
    wyhamowac przednim hamulcem na granicy przyczepnosci. Ale gdybym mial ABS
    to nie musialbym sie zastanawiac czy sie uda, tylko wcisnalbym obydwa
    heble do oporu jednoczesnie przechodzac przez ten zakret.

    Dlatego wlasnie chcialbym miec ABS w swoim motocyklu :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/