  • Data: 2009-04-29 22:01:50
    Temat: Re: CBF1000- rynek wtorny...
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Wed, 29 Apr 2009 23:45:42 +0200) ktos podajacy sie za Grzegorz Rogala
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ja tylko do tego zdania,
    > hamowac? tylnym heblem? w winklu? i do tego blokowac?
    > o swieta tereso co za pomysly.
    > Najlepsza droga do highside'u. Jezeli masz to w nawyku to sie go
    > szybciutko zacznij pozbywac bo pozniej dupa boli...
    > No chyba ze mowimy o enduro/cross/sm to se mozesz tyl blokowac do woli.

    Wydaje mi sie, ze to byla specyficzna sytuacja z uwagi na niska predkosc,
    jechalem okolo 40km/h. Poza tym highside by sie nie zdazyl, bo od razu z
    premedytacja zablokowalem tylne kolo i nie zamierzalem pozwolic mu sie
    krecic. Zreszta przy tej predkosc chyba i tak nie bylby mozliwy (?).
    Wiem, ze nie rozegralem tego najlepiej :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/