eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCBF1000- rynek wtorny... › Re: CBF1000- rynek wtorny...
  • Data: 2009-04-29 21:19:24
    Temat: Re: CBF1000- rynek wtorny...
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Rędziak wrote:
    > On Wed, 29 Apr 2009 19:47:48 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    > <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    >
    >> Zamyslilem sie i przepalowalem (doskonale mi znany) zakret na ktorym byl piasek
    >> i tory kolejowe na garbie.
    >
    > Nie było miejsca, żeby odprostować i odhamować się?
    >
    >> Ale gdybym mial ABS
    >> to nie musialbym sie zastanawiac czy sie uda, tylko wcisnalbym obydwa
    >> heble do oporu jednoczesnie przechodzac przez ten zakret.
    >
    > Równie dobrze mógłbyś wyjechać szerokim łukiem w zielone, przy
    > akompaniamencie wściekle terkoczącego ABS-u. Jak jest za mało
    > przyczepności, to z czegoś trzeba zrezygnować: albo ze
    > skręcania, albo z hamowania. I żadna elektroniczna bozia tej
    > przyczepności nie ześle.
    >
    Teoria mowi jasno. Najlepsze hamowanie jest na granicy przyczepnosci
    opony. (wsp.tarcie dynamiczny << wsp tarcia statyczny) Typowy kierownik
    nie jest w stanie (zwlasza w sytuacji zaskoczenia) utrzymac tego
    momentu. Tylko elektronika ma szanse zrobic to optymalnie. (Pierwsze
    uklady ABS byly h* i dlatego bylo czesto mozna czytac sterotypowe opinie
    z zeszlego stulecia). Na dzien dzisiejszy porownanie wypada zdecydowanie
    lepiej, a uklady ABS caly czas sie rozwijaja.

    Pozdr


    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: