  • 111. Data: 2011-06-30 23:54:43
    Temat: Re: CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracac uwage przy zakupie?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    Thursday, June 30, 2011, 11:14:01 PM, you wrote:

    > mogę jakiś link do takiego prosić?
    > (P.S. nigdy Nikii nie miałem ;-P )

    http://allegro.pl/oryginalny-glosnik-nokia-hfs-12-na
    jlepszy-do-cb-i1689866149.html

    Tylko były dwie wersje tego głosnika - taka, jak w tej aukcji - bardzo
    zgrabny i nie rzucający się w oczy, oraz druga wersja - z głośnikiem
    okrągłym - już nie tak sympatyczny.
    Użyłem uchwytu do umocowania głosnika do pręta zagłówka.

    Uprzedzając: to nie moja aukcja - pierwsza z dobrą miniaturką z
    wyszukiwarki Allegro na hasło "nokia hfs*"

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 112. Data: 2011-07-01 00:22:29
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-06-30 23:05, Axel pisze:

    > Tommy za to nie ma modulacji FM.

    a jak często w Polsce używa się FM?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 113. Data: 2011-07-01 00:30:21
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

> [...]
    > okrągłym - już nie tak sympatyczny.
    > Użyłem uchwytu do umocowania głosnika do pręta zagłówka.

    OK, dzięki wielkie - używam obecnie bardzo podobnego głosnika, tylko że
    w zestawie głosnomówiącym Bluetooth Motoroli.
    Do CB głosnika dodatkowego nie mam, bo Valery ma bardzo przyzwoity
    wbudowany :-). Ale szukam jakiegoś przyzwoitego głosnika dla kobiety -
    ma właśnie M-Techa Legend w swoim samochodzie..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 114. Data: 2011-07-01 06:56:15
    Temat: Re: CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    tak, nie narzekam a używam codziennie - bo dzięki triflexowi nie muszę
    codziennie zakładać anteny - i nie mam na co narzekać, z głośnika słychać
    wystarczająco wyraźnie, ASC w trasie jest ok, na pewno dużo lepiej niż Cobra
    z75 - na tym to tylko z zewnętrznym głośnikiem coś słychać, ale mam też (w
    tej chwili nie zamontowane) najtańsze cb (z wyglądu jak to:
    http://allegro.pl/radio-cb-ultramax-homologacja-fv-w
    roclaw-nowosc-i1681534632.html )
    , mi się kiedyś udało je kupić za 130zł z anteną na magnes i spisywało się
    bardzo dobrze jak na najtańsze radio - oczywiście po wymianie anteny, bo na
    tej w zestawie niewiele łapało - ale jakość dźwięku była dla mnie
    zadowalająca.

    Lukasz

  • 115. Data: 2011-07-01 08:05:55
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Michal Baszynski" <m...@g...ze.ta.pl> wrote in message

    > a jak czesto w Polsce uzywa sie FM?

    A na zagranice kupujesz drugie radio? Bo ja jezdze raczej z jednym...

    --
    Axel

  • 116. Data: 2011-07-01 08:11:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości
    > "Michal Baszynski" <m...@g...ze.ta.pl> wrote in message

    > A na zagranice kupujesz drugie radio? Bo ja jezdze raczej z jednym...

    Ja też i jakoś brak FM nie bardzo przeszkadzał.

  • 117. Data: 2011-07-01 09:21:45
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    wiadomości news:iujof0$in3$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości

    > Ja też i jakoś brak FM nie bardzo przeszkadzał.

    A to juz zależy od tego, czy chcesz pogadać z Polakami z samochodu za Tobą,
    czy też z miejscowymi. No i oczywiście od zagranicy (choc nie wiem, gdzie
    jeszcze obowiązuje modulacja AM).

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 118. Data: 2011-07-01 09:52:28
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-06-30 23:54, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    >
    > Uprzedzając: to nie moja aukcja - pierwsza z dobrą miniaturką z
    > wyszukiwarki Allegro na hasło "nokia hfs*"

    Jak taki głośnik podłączyć do radia, bez utraty gwarancji na nie i
    grzebania w środku?

    Pozdrawiam,

    --
    MM

  • 119. Data: 2011-07-01 09:56:03
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-01 09:52, Maciej M. pisze:

    > Jak taki głośnik podłączyć do radia, bez utraty gwarancji na nie i
    > grzebania w środku?

    Mini-jackiem?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 120. Data: 2011-07-01 10:12:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciej,

    Friday, July 1, 2011, 9:52:28 AM, you wrote:

    jlepszy-do-cb-i1689866149.html
    > Jak taki głośnik podłączyć do radia, bez utraty gwarancji na nie i
    > grzebania w środku?

    Włozyć wtyczkę do gniazdka. Jeśli użyjesz głośniczka Nokii, to
    będziesz musiał we wtyczce obciąć plastikowe skrzydełka.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl