    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.radio.cb
    Subject: Re: CB radio
    Date: Sat, 15 Jul 2023 19:48:32 +0200

    W dniu 15.07.2023 o 18:48, cef pisze:

    > Pozostanie to niewyjaśnione czyli każdy przy swoim.

    Mówiąc szczerze, nie widzę potrzeby wyjaśniania tej zupełnie oczywistej
    kwestii.

    > Stąd, że używam samochodu i jakoś ani razu na te kilkaset tys przejechanych
    > kilometrów nie miałem potrzeby komunikowania się przez radio.

    Nie odkryłeś potrzeby bo nawet jakby/jeśli taka była to nie
    miałbyś/miałeś tego radia. Jakbyś radio miał to może np. odkryłbyś, że
    dla jednego przejazdu przez Polskę nie trzeba posiadać nawigacji.

    > Skoro  tak ciężko Ci przychodzi wymyślenie czegoś sensownego co można
    > dokupić do samochodu, to znaczy, że niewiele da się dokupić z rzeczy
    > przydatnych.

    Ależ ... umywalka w kamperze jest niezbędna. Tobie po prostu ciężko
    myślenie przychodzi.

    > Jakoś nie wyrzucasz seriami niezbędnych sensownych dodatków do auta.

    Mogę wyrzucać, ale mi napiszesz "nie miałem takiej potrzeby". Jakoś
    tysiące użytkowników, oprócz Ciebie, potrzebę używania CB radia
    dostrzegali.

    > I miałeś samochód bez migaczy na wyposażeniu i musiałeś dokupić?
    > Nie sądzę, więc nie wymyślaj głupot na poparcie swej tezy.

    A furmankę widział? Albo rower? One z reguły nie mają migaczy a jednak
    Ty uważasz migacze za niezbędne a CB radio już nie. Oceniam, że powód
    tego jest jedynie taki, że migacze już masz a radia CB jeszcze nie.
    Możesz mnie sprostować.