    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.radio.cb
    Subject: Re: CB radio
    Date: Thu, 13 Jul 2023 22:25:46 +0200

    > Równie dobrze, mógłbyś sugerować wszystkie typy łączności, łącznie z
    > lampą i alfabetem Morse'a :)
    >
    > CB radio obecnie jest "martwe" a osobiście mam dosyć dupotrui w
    > kontakcie "na cito". Co innego, jeśli mam czas, czy to na czytanie, czy
    > odpisanie. Pierdolenie o dupie Maryni z kierowcą TIRa nie uważam za
    > budującą konwersację czy komunikację. Niewiele było kiedyś osób z
    > którymi warto "stracić" trochę czasu na komunikację CB a głównie było to
    > podyktowane brakiem innej/podobnej. Dzisiaj jest telefon i znacznie
> [...]

    To przecież ja nie twierdzę, że ma być CB, wręcz przeciwnie uważam, że
    coś innego. Ale telefon ... chyba o smartfona Ci chodzi ... na urlopie
    byłem w pewnym miejscu nad polskim morzem, gdzie od 20 lat nie ma
    zasięgu GSM. Tak samo można go nie mieć z okazji przyjazdu wujka z
    Ameryki albo prześladowania. Jedna z partii z pierwszej 3-ki ma już
    chyba z rok zablokowaną przez "służby" domenę w internecie gdzie portal
    mieli. Kilka innych organizacji też miało poblokowane. Mnóstwo profili
    fb. CB radio to był zupełnie inny rodzaj komunikacji.