  • Data: 2009-03-02 22:09:07
    Temat: Re: CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Mar, 22:13, "R2" <k...@g...pl> wrote:

    > ja naprawde chce sie tego
    > nauczyc wiec nie wyzywajcie mnie odrazu od dresów co chca na gumie tylko
    > jezdzic, bo zapewniam , ze do dresa mi daleko.

    w czym problem? rower masz? tak? przerzutki są? dajesz z przodu na
    środek, z tyłu na największą, i ćwiczysz psychikę wychylania się do
    tyłu, opanowałeś przełamałeś strach? to szukasz miejsca bezpiecznego
    do ćwiczenia, moto sprawne? pogoda pasuje? strój jest? paliwa
    niewiele, siadasz jak najdalej z tyłu, i bawisz się gazem, najpierw
    łagodnie później na ostro, skaczesz, pompujesz? czujesz jak lecisz? a
    koło 2cm nad asfaltem. ćwiczysz, aby powiększyć moment odbicia
    przedniej zawiechy możesz pomóc sobie przednim hamulcem, jak opanujesz
    dalej jedziesz, z klamką sprzęgła, lekkie toczenie się, gaz i sprzęgło
    każdorazowo coraz szybciej i tyle.
    góra dół kierujesz gazem lub hamulcem, lewo prawo ciałem lub naciskiem
    na podnóżki jak na nartach i ćwiczysz, stopniowo, co jazda, pamietając
    o rozgrzaniu silnika i opon

    > So please help.

    PL.rec.motocykle z podkreśleniem na PL

    --