  • Data: 2009-03-03 18:01:33
    Temat: Re: CB 500 "czy pójdzie na kolo" ? [OT]
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    ******

    > Sportowy jak na rowery chyba. Pojezdzij na kilku innych motorach, moze
    > wtedy  przestaniesz piac zachwyty i zrobisz sie, choc ciutke, bardziej
    > obiektywny.

    A co ja napisałem, że ona ma sportowy? - czytaj w okularach
    Pisałem o sportowym jeżdżeniu (miałem na myśli jazdę ińszą od
    turystycznej czyt. pałowanie sprzęta)
    Czy ja pieje zachwyty?
    Mi ten motocykl odpowiada pod wieloma względami; nie każdemu musi.
    Nie twierdze że jest najlepszy tylko że dobry.

    > Ilosc fetyszystow wyspiewujacych peany i wciskajacych kazdemu kto szuka
    > czegos dla siebie to co akurat maja okazje ujezdzac, nadal mnie zdumiewa.
    > Tym bardziej ze czesto jest to ich pierwsze "prawdziwe" moto. I tak od razu
    > najlepszecotylkomoznamiec.

    Moze po prostu wrzucasz moja opinie nie do tego wora..
    Nikomu nie doradzam. Repostuje tylko na opis mazdah'y
    w stylu "spokojna i delikatna maszynka".
    Przeciez autor wątku szuka sprzęta do "gumowania" toteż napisałem, że
    się nie nadaje.

    > PS BTW, do pytajacych "co nastepne": patrzcie na stopki doradcow. Latwiej
    > odroznicie "doratcuf".

    Do takich wałków jak Ty - czytaj o czym mowa zanim coś napiszesz!