  • Data: 2009-03-03 08:31:44
    Temat: Re: CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?
    Od: "Watson" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.S wrote:
    > Tak zrobię, nie mogę się doczekać wiosny i pierwszej jazdy..... ale
    > na dwóch kołach i bez cienkiego szpanowania... może dlatego że
    > mieszkam w mieście? A może jestem już za "duży"? Śpij dobrze...i obyś
    > nie spotkał kogoś w puszcze kto ćwiczy właśnie jazdę na dwóch kołach
    > obok Ciebie... :) :)

    Kolego J.S. to nie bylo zbyt miłe.

    Jazda na gumie jest czescią techniki do opanowania.
    Tak, nie jest to zbyt bezpieczne, ale daje mase funu.

    R2, proponuje pocwiczyc na enduro.
    Jezeli nie masz takiej mozliwosci, to pozostaje na CB.

    W tym przypadku kup zestaw zebatek, przód -1 tył +(2-3)
    Spokojnie wejda na łańcuch ktory masz założony

    W takiej konfiguracji CB stanie się zwawsza :)

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A