-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "mazdah" <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?
Date: Mon, 2 Mar 2009 22:54:37 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 25
Message-ID: <gohkmk$9f7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <gohi6e$7ml$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: euf49.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1236030996 9703 83.20.177.49 (2 Mar 2009 21:56:36
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Mar 2009 21:56:36 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:589116
[ ukryj nagłówki ]IMO
Zostaw lepiej tą hondziawę w spokoju.
To nie jest sprzęt do gumowania, to spokojna i delikatna maszynka.
Szkoda ramy, łożysk i zawieszenia - zresztą w każdej maszynie szkoda ramy,
kumpel popękał sobie ninje 6 od gumowania.
Do tego z pewnością nie poderwiesz z gazu, więc sprzęgła też szkoda a i
kontrola nad jazdą przy tak niskiej mocy jest w zasadzie żadna - więc
praktycznie każde przyziemienie będzie twarde.
Twarde lądowanie zazwyczaj oznacza boleść jajek - kolejny minus gumowania na
takich sprzętach.
To jest bryka do spokojnej jazdy i naprawdę śmiesznie wygląda jak ktoś
próbuje z takiego sprzęta zrobić demona prędkości.
Od razu na myśl przychodzą mi ospojlerowane Kadetty 1.2
Sam jeżdżę bardzo spokojną maszyną, dla niepoznaki z wyjętym db killerem. I
czasami czuję się troche jak burak, kiedy obok mnie przeleci coś co ma ponad
150 koni a gra ciszej niż moja NTV ;)
--
Pozdro
Mazdah
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.09 22:09 WIADRO
- 02.03.09 22:42 masti
- 02.03.09 22:53 R2
- 02.03.09 23:09 TasmaN
- 03.03.09 08:26 Budyń
- 03.03.09 08:31 Watson
- 03.03.09 08:35 Baczek
- 03.03.09 09:02 Ireneusz Dyła
- 03.03.09 10:37 t...@g...com
- 03.03.09 12:18 mazdah
- 03.03.09 14:36 t...@g...com
- 03.03.09 14:47 Kefir
- 03.03.09 15:46 Ivam
- 03.03.09 18:01 t...@g...com
- 03.03.09 18:28 mazdah
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=