    From: KJ Siła Słów <K...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
    Date: Thu, 10 Feb 2011 16:34:36 +0100

    W dniu 2011-02-08 19:27, Czarek Daniluk pisze:
    > Hej.
    >
    > Firma sprzedaje na licytacji C5 z 2004 roku za około 14kzł -
    > wywoławcza.
    > Czy warto pchać się w to - patrząc że ma 105kkm na liczniku ? czy to
    > duże pieniądze jak za ten samochód ?

    IMO kasa w miare, pytanie ktora to wersja wyposazenia.

    > Książka serwisowa gdzieś zaginęła.

    to zle.

    > Blacharsko miał naprawiany w ASO błotnik, i był uderzony w tył,
    > niestety nie wiem jak mocno.

    zadrapany czy zawadzil blotnikiem i tylem jak koziolkowal ?
    trza by dobrze obejrzec.

    > Mam zamiar wziąć to i przed licytacją podjechać na warsztat, żeby
    > chłopaki obejrzeli to dokładnie, podłączyli komputer ... i powiedzieli
    > co nieco.

    bardzo slusznie.

    > Myślę o tym, tylko pytanie czy warto się w to pchać ? oczywiście do
    > jazdy zostałoby zagazowane sekwencją ;)

    jezdzilem C5 kombi 2004 +/- 1 rok w dosc bogatej wersji (czytaj duzo
    elektroniki) od przebiegu chyba 80 kkm do chyba kolo 140 kkm.

    Nic sie duzego nie dzialo oprocz faktu ze po 100 kkm serwisy okresowe
    byly dosc drogie. Nieslawna elektryka citroena oprocz awarii wiazki
    prowadzacej do klapy kombi sprawowala sie bez problemu, silnik i
    mechanika rowniez.

    Silnik w miescie zima lubi wypic, u mnie okolo 12l/100 km ale tez ja
    nogi nie mam lekkiej.

    Byly tu juz watki o C5 poczytaj sobie.

    KJ