  • Data: 2011-12-12 22:33:22
    Temat: Re: C4 vs C4 GP vs C5 Tourer - wymiary wnętrza
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-12 20:43, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Jeździłeś nimi? - mam od roku C4GP i IMHO ładniejszy a już szczególnie
    > wygodniejszy jest S-max....

    tak - nie zbyt duzo i nie po tych samych trasach.
    S-max - jak pamietam, wydawal sie bardziej dynamiczny, ale wnetrze
    bardziej podobalo mi sie w C4GP - zwlaszcza te dwukolorowe.
    Ogolnie lubie jasne wnetrze i jasna tapicerke. Ciemna/czarna tapicerka
    sprawia bardzo przygnebia, a jak widze czarna tapicerke z
    elementami/wstawkami srebrnymi imitujacymi aluminium - to chce mi sie
    rzygac na sam widok.
    Fotele podobne pod wzgl. wygody.

    > A tego to już zupełnie nie rozumiem ... wg. mnie to totalna kicha, jak
    > C4GP jeszcze jako tako wygląda - C4P (zwłasza na kołach 15") nie wygląda
    > wcale.

    o ile wiem (jak sie interesowalem zakupem) - to C4P i C4GP bylo
    oferowane na min. 16" kolach (w wersjach bogatszych: 17").
    W zwyklej C4 sa standardowo 16" kolka.

    A C4P jak ladnie wykonczone (pakiet stylistyczny + lakierowanie
    dwukolorowe) naprawde IMHO ladnie sie prezentuje.
    Niestety w PL najczesciej wersje najubozsze sie spotyka.

    > Pewnie dla tego.

    de gustimus non disputanta :)

    --
    pozdr