  • Data: 2018-04-08 20:26:30
    Temat: Re: Byłem dzisiaj na salonach
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-08 o 17:19, Shrek pisze:

    > No tak niespecjalnie powiedziałbym - po prostu obecny rzad nieustannie
    > daje ludziom powody do krytyki. Ja na przykład niezmienni uważam, że
    > sprawa "wypadku" ze straszydłem jest groteskowa. Czy czyni mnie to
    > totalną opozycją? No chyba nie. Zresztą jak uważasz.

    Każdy rząd daje takie powody, żaden nie był tak masowo i bezsensownie
    krytykowany jak obecny. A dla przypomnienie wypowiedź prominentnego
    polityka którego wygrana PiS oderwała od koryta: "będziemy ich
    publicznie piętnować zawsze i za wszystko".

    > Sorry - ale jak oni wymyślali ta nazwę, to sami się prosili, zresztą -
    > we didn't start the fire;)

    Nie oni się prosili tylko ty uważasz takie chamskie zachowanie za normę.

    > A krtytykuj. Demokrację póki co ma usenecie mamy.

    Z przyjemnością.

    > A to akurat od zawsze tak u nas było (przynajmniej po upadku komuny)
    > niezależnie od opcji przy władzy.

    Bo dotychczasowi rządzący zwalniali z podatku obce firmy a dusili
    własnych przedsiębiorców i obywateli. Najwyższy czas aby
    to odwrócić.