  • 11. Data: 2013-02-17 21:19:18
    Temat: Re: Budżetowy statyw
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2013-02-17 20:20, Marek pisze:
> [...]

    W góry jednak wolę Triopo. Połowa masy, a liczy się każdy kilogram.

    a_600R/id/12

    > Tak na marginesie: czy nie masz problemu z demontażem szybkozłączki? Mam
    > co prawda inny model 7xx ale szybkozłączka jest ta sama na oko. Nie
    > jestem w stanie odciągnąć metalowego uchwytu. Szukam, zawsze jakiejś
    > łyżeczki, gałązki aby móc podważyć go bo inaczej nie dam rady. Nawet nie
    > ma nacięcia na monetę aby inaczej sobie poradzić.

    W mojej sześcsetce bez najmniejszego problemu. Może jednak nie są takie
    same? W razie czego na Allegro są takie śrubki. Są mniejsze, więc więcej
    miejsca do chwycenia więcej.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 12. Data: 2013-02-17 21:32:46
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-02-17 20:20, Marek pisze:

    > Tak na marginesie: czy nie masz problemu z demontażem szybkozłączki?

    Ja ją rzadko demontuje z aparatu. Ale fakt jest taki że przy
    przykręceniu tej śrubki uważam by przy jej składaniu kierowała się w
    narożnik, to w tedy bez problemów odchylam palcem. W innym położeniu nie
    odchylę, za grube paluchy ;)
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 13. Data: 2013-02-17 21:45:48
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-02-17 21:19, Paweł Pawłowicz pisze:

    > W góry jednak wolę Triopo. Połowa masy, a liczy się każdy kilogram.

    Jasne że można posiadać kilka statywów na różne okazje i tak powinno być.

    Ja go polecam jako statyw uniwersalny do wszystkiego i sprawdza się
    wyśmienicie, oraz zaprzecza terminowi "co do wszystkiego to do niczego" :)
    Cena tez znośna i w dobrym stosunku do jakości, ale teraz patrząc na
    ceny kupowałem go taniej niż jest teraz.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 14. Data: 2013-02-18 19:33:57
    Od: CichyBartko <c...@g...com>

    Dzięki wszystkim za wypowiedzi.
    Powiem tak, nadal będę się rozglądać ;) aż tak mi się nie pali.

    Paweł W. nie wiem dlaczego ale serwer news Multimediów nie przepuszcza
    Twoich wypowiedzi. Zobaczyłem je dopiero w archiwum Google. Czy ktoś mam
    podobnie że mimo braku KF nie widzi wszystkich postów?

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 15. Data: 2013-02-18 20:10:24
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "CichyBartko" <c...@g...com> wrote:

    [...]
    > Paweł W. nie wiem dlaczego ale serwer news Multimediów nie przepuszcza
    > Twoich wypowiedzi. Zobaczyłem je dopiero w archiwum Google. Czy ktoś
    > mam podobnie że mimo braku KF nie widzi wszystkich postów?

    To chyba krecia robota serwera news - u mnie też go nie przepuścił
    (news.task.gda.pl) i dopiero zacytowanie ujawniło istnienie posta.

    [mr.]

  • 16. Data: 2013-02-18 22:21:48
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2013-02-18 20:10, Mariusz [mr.] pisze:

> [...]
    >
    > To chyba krecia robota serwera news - u mnie też go nie przepuścił
    > (news.task.gda.pl) i dopiero zacytowanie ujawniło istnienie posta.

    Neostrada go pokazuje, ale innych mam z rzadka w cytatach tylko.
    Nie w Twoim wątku. Czyżby tylko wujek G pokazywał wszystkich?

    JD

  • 17. Data: 2013-02-21 20:42:21
    Od: CichyBartko <c...@g...com>

    W dniu 2013-02-18 22:21, JD pisze:

    > Neostrada go pokazuje, ale innych mam z rzadka w cytatach tylko.
    > Nie w Twoim wątku. Czyżby tylko wujek G pokazywał wszystkich?

    Szkoda że na Googlu takie problemy z kodowaniem. Bo niedługo się okaże
    że to jedyny sensowy "serwer".

    Pozdrawiam,
    B.

  • 18. Data: 2013-02-22 09:53:43
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-02-21 20:42, CichyBartko pisze:
    > Szkoda że na Googlu takie problemy z kodowaniem. Bo niedługo się okaże
    > że to jedyny sensowy "serwer".

    Jakie problemy? Trzeba wrocic do starego zwyczaju pisania bez polskich
    literek i problem sam sie rozwiaze.
    :)
    I nie robcie laski! ;)

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    WWW.GLOSUJINACZEJ.PL

  • 19. Data: 2013-02-22 21:24:21
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-02-18 19:33, CichyBartko pisze:

    > Paweł W. nie wiem dlaczego ale serwer news Multimediów nie przepuszcza
    > Twoich wypowiedzi. Zobaczyłem je dopiero w archiwum Google. Czy ktoś mam
    > podobnie że mimo braku KF nie widzi wszystkich postów?

    Brałem niedawno udział w takiej samej dyskusji. Chodzi podobno o to, że
    serwer Google zaczyna być banowany przez adminów serwerów newsowych.

    Marek

  • 20. Data: 2013-02-22 22:48:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Feb 2013 21:24:21 +0100, Marek napisał(a):

    > Brałem niedawno udział w takiej samej dyskusji. Chodzi podobno o to, że
    > serwer Google zaczyna być banowany przez adminów serwerów newsowych.

    Biorąc pod uwagę jaki burdel robią użytkownicy google, wcale to nie byłoby
    takie dziwne. Ale mimo wszystko, nie wierzę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.