  • 21. Data: 2013-02-22 23:05:47
    Temat: Re: Budżetowy statyw
    Od: sc67 <n...@n...pl>

    CichyBartko <c...@g...com> wrote in news:kg5t6o$k5q$1@news.mm.pl:

    > Szkoda ?e na Googlu takie problemy z kodowaniem. Bo nied?ugo si? oka?e
    > ?e to jedyny sensowy "serwer".

    Po naszemu pieknie gada
    http://pl.rec.foto.cyfrowa.narkive.com/
    Przy okazji jest tez duzo czytelniejszy niz G.

    Pozdrawiam
    'SC

  • 22. Data: 2013-02-23 00:23:17
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-02-22 22:48, Waldek Godel pisze:

    > Biorąc pod uwagę jaki burdel robią użytkownicy google, wcale to nie byłoby
    > takie dziwne. Ale mimo wszystko, nie wierzę.

    Jednakże wielu z nas dostrzega dialogi - widma. W dodatku nie widzimy
    tych samych osób mimo iż jesteśmy na różnych serwerach. To mnie
    przekonało do hipotezy, że administratorzy niektórych serwerów blokują
    Google.

    Zresztą same Google prowokują do bałaganu. Patrząc na ich usługi,
    koncepcje interfejsów użytkownika, nadużywanie JS nazwałbym
    programowaniem chaotycznym :-D

    Marek

  • 23. Data: 2013-02-24 15:18:57
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Marek napisał:

    > Brałem niedawno udział w takiej samej dyskusji. Chodzi podobno o to, że
    > serwer Google zaczyna być banowany przez adminów serwerów newsowych.

    Przez wiele lat Google był banowany z powodu ignorowania skarg do abuse.
    Na parę lat admini odpuścili, ale ostatnio widocznie stwierdzili, że
    okres próbny się skończył i Google nie zdało egzaminu.

    m.

  • 24. Data: 2013-02-25 21:34:03
    Od: CichyBartko <c...@g...com>

    W dniu 2013-02-18 22:21, JD pisze:
    > Neostrada go pokazuje, ale innych mam z rzadka w cytatach tylko. Nie
    > w Twoim wątku. Czyżby tylko wujek G pokazywał wszystkich?

    Czy możesz w wolnej chwili sprawdzić jakich dostawców pocztowych wycina
    Twój serwer?

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 25. Data: 2013-02-25 21:42:30
    Od: CichyBartko <c...@g...com>

    > Biorąc pod uwagę jaki burdel robią użytkownicy google, wcale to nie
    > byłoby takie dziwne. Ale mimo wszystko, nie wierzę.

    Kiedyś czerwoni, dziś googliści?
    Czy możecie mi wytłumaczyć jaki wpływ miało moje konto pocztowe gmail na
    wycięcie wiadomości Pawła W. przez serwer Multimediów. Chciałbym
    zaznaczyć że Paweł posiada konto na Onecie, ba jego serwer news
    przepuścił nawet moją wiadomość ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 26. Data: 2013-02-25 22:15:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 25 Feb 2013 21:42:30 +0100, CichyBartko napisał(a):

    > Kiedyś czerwoni, dziś googliści?
    > Czy możecie mi wytłumaczyć jaki wpływ miało moje konto pocztowe gmail na
    > wycięcie wiadomości Pawła W. przez serwer Multimediów. Chciałbym

    A skąd ja mam wiedzieć? Raz, że go nie widzę, dwa, że nie korzystam z tego
    serwera.

    Ale jeżeli chodzi co o tą osobę:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.foto.cyfrowa/m
    sg/164783e16bc20fb1?dmode=source
    to wycięło bardzo słusznie, bo używa serwera który łamie zasady, czyli nie
    podaje IP skąd "nadaje" autor wypowiedzi. Innymi słowy - anonymizera.
    Serwery takie są powszechnie używane przez różnych debili do robienia syfu
    na grupach, np. ziutki z alt.pl.dupa i podobni używali tego do obrzucania
    fekaliami.
    Admini serwera nie reagują też na zgłoszenia, więc jest tylko jedna
    możliwość zrobienia z tym porządku.
    Jak ktoś używa tego serwera to.. sam sobie jest winien.

    Co więcej - jeszcze niedawno działał cancelbot, który na wszystkich
    polskich serwerach wycinał posty w hierarhii pl.* z anonymizerów. Niestety
    jakiś czas temu przestał działać. To tylko dobrze świadczy o adminach
    serwera MM, że sprzątają bajzel. Chwała im za to.

    A dodatkowo sam mam w regułkach KF plonka na wszystkie posty z
    anonymizerów. Sicher ist sicher.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 27. Data: 2013-02-26 07:40:39
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2013-02-25 21:34, CichyBartko pisze:

    > Czy możesz w wolnej chwili sprawdzić jakich dostawców pocztowych wycina
    > Twój serwer?

    Ciężko będzie, bo jak napisałem "nieczęsto",
    ale jak zauważę, to zwrócę uwagę.

    JD