  • 61. Data: 2016-01-20 04:11:46
    Temat: Re: Brudne powietrze
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale pasow nie musisz montowac. Radni sa za ciency zeby zakazac palenia weglem. Od
    gasnic byla ustawa chociaz gasnica kosztuje mniej niz dwie paczki papierosow. Bez
    kasy i refundacji zmiany sposobu ogrzewania nie da sie zrobic. Poza tym przy
    gasnicach byl jakis przekret i ustawa byla po to zeby ktos zarobil. Radni to moga
    stawke podatku od psa zmienic a nie zakazywac spalania wegla w mieszkaniach. Moga
    jeszcze strasznikow miejskich uczulic na dym z kominow, zeby sprawdzali czy ktos
    tesciowej nie pali w piecu.

  • 62. Data: 2016-01-20 12:35:05
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >Ale pasow nie musisz montowac. Radni sa za ciency zeby zakazac palenia
    >weglem.

    ale chyba cos slyszalem ze wlasnie to zrobili krakowianom...
    o co tam chodzi?

  • 63. Data: 2016-01-20 13:59:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak tak slyszales to nie podsluchuj w tym miejscu.

  • 64. Data: 2016-01-20 15:12:17
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Jak tak slyszales to nie podsluchuj w tym miejscu.

    w tym?
    http://krakow.gosc.pl/doc/2928192.Uchwala-antysmogow
    a-przeglosowana
    czy w tym?
    http://www.wspolnota.org.pl/aktualnosci/aktualnosc/k
    rakow-wprowadza-zakaz-palenia-w-piecach-i-kominkach/
    i w paru innych miejscach

  • 65. Data: 2016-01-20 15:37:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19.01.2016 o 21:10, j...@i...pl pisze:

    > Znowu jesteś w błędzie. W Polsce jest odwrotnie.

    Niby dlaczego?
    Jest tak jak napisałem, bo w Polsce NIE MA państwa prawa, tylko PISLAND.

  • 66. Data: 2016-01-20 16:16:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak juz podajesz tytul to wypadalo by zebys przeczytal calosc. A tam napisane ze
    urzednicy beda chodzili i namawiali ze doplaty beda. Wychodzi na to ze jak komus
    wymienia i beda doplacali to nie bedzie mogl sobie kozy postawic i palic w niej
    weglem. A tak przy okazji. Nie ma sie co powolywac na dziennikarzyny. Warto poznac
    oryginal uchwaly.

  • 67. Data: 2016-01-20 17:00:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
> [...]
    >mogl sobie kozy postawic i palic w niej weglem. A tak przy okazji.
    >Nie ma sie co powolywac na dziennikarzyny. Warto poznac oryginal

    Warto. A przy okazji i podstawe prawna

    "Art. 96. 1. Sejmik województwa może, w drodze uchwały, w celu
    zapobieżenia negatywnemu oddziaływaniu na zdrowie ludzi lub na
    środowisko, wprowadzić ograniczenia lub zakazy w zakresie eksploatacji
    instalacji, w których następuje spalanie paliw "

    I w d* moga miec twoje rzekome prawa nabyte, czy wydane wczesniej
    pozwolenia.

    J.

  • 68. Data: 2016-01-20 19:06:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak z angielska moze ale mu nie wolno. Czy moze tenze sejmik uchwalic ze mozna
    jezdzic tylko na rowerach pomalowanych na zielono? Jasne ze moze.

  • 69. Data: 2016-01-21 11:35:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Tak z angielska moze ale mu nie wolno. Czy moze tenze sejmik uchwalic
    >ze mozna jezdzic tylko na rowerach pomalowanych na zielono? Jasne ze

    No coz, to bedzie spor konstytucyjny co to znaczy "na podstawie i w
    granicach prawa".

    Ale zakazac uzywania piecow weglowych jak widac ma prawo.

    J.

  • 70. Data: 2016-01-21 12:24:54
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-12-20 o 20:34, Cavallino pisze:
    > Wolność jednostki kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność drugiej
    > jednostki.
    > Takoż w piecu można śmieciami palić, tylko wtedy, gdy wylot komina masz
    > w swoim mieszkaniu i smrodzisz SOBIE i tylko sobie.

    Tak mi się sparfrazowało :)
    Przekraczać dozwoloną prędkość możesz wtedy i tylko wtedy, gdy drogę
    masz na swoim podwórku i zagrażasz SOBIE i tylko sobie.