  • 1. Data: 2015-12-14 19:24:36
    Temat: Brudne powietrze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Zaslyszane - Polska nie spelnia norm czystosci powietrza i groza nam
    kary ze strony UE.

    Rzad co prawda uspokaja, ze te kary to nie tak od razu ... ale skupic
    sie moze na samochodach.
    Tych starszych.

    J.

  • 2. Data: 2015-12-14 20:03:16
    Temat: Re: Brudne powietrze
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-12-14 o 19:24, J.F. pisze:

> [...]
    > kary ze strony UE.
    >
    > Rzad co prawda uspokaja, ze te kary to nie tak od razu ... ale skupic

    Nie pamiętam teraz dokładnie ale głównym składnikiem smogu jest pył
    unoszony w powietrze (rozwiany) uniesiony z ziemi.
    Spaliny są dopiero po czy przed pyłem z klocków hamulcowych.
    Warto by media przedstawiały rzetelnie problem a nie tylko waliły w
    taraban po najniższej linii oporu.
    "Stare graty są ZŁEEEE"

  • 3. Data: 2015-12-14 20:14:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Nie pamiętam teraz dokładnie ale głównym składnikiem smogu jest pył
    >unoszony w powietrze (rozwiany) uniesiony z ziemi.
    >Spaliny są dopiero po czy przed pyłem z klocków hamulcowych.

    Ale pylu z ziemii nie zlikwidujesz. Popiolu z wegla tez nie,
    przynajmniej nie za PIS.
    Za to kierowcy sa bogaci i moga zaplacic dodatkowy podatek :-)

    P.S. Klocki hamulcowe niewiele pyla, male sa i dlugo trwaja. Za to
    opony musza mocno pylic.

    PS2. ile tego pylu z klockow i opon jest w smogu to ja nie wiem, ale
    niektore diesle zaslone emituja ambitna. A i benzyniaki tez - ale to
    raczej mgla olejowa,

    PS3. U nas w kraju pylu bardzo duzo ... mam wrazenie, ze to z braku
    asfaltu na nowych ulicach, braku jakis kraweznikow na drogach, i moze
    z braku sprzatania.
    W kazdym badz razie auta po deszczu bardzo brudne, a i dywaniki w
    samochodzie tez.

    >Warto by media przedstawiały rzetelnie problem a nie tylko waliły w
    >taraban po najniższej linii oporu.
    >"Stare graty są ZŁEEEE"

    Mediow tak latwo nie przestawisz, za to latwo je napuscic :-)

    J.

  • 4. Data: 2015-12-14 20:23:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-12-14 o 20:14, J.F. pisze:
    > Ale pylu z ziemii nie zlikwidujesz. Popiolu z wegla tez nie,
    > przynajmniej nie za PIS.
    > Za to kierowcy sa bogaci i moga zaplacic dodatkowy podatek :-)

    Takiemu rozumowaniu nie sposób zaprzeczyć :-)

    Tylko po co rozpoczynałeś ten watek? :-)

  • 5. Data: 2015-12-14 20:37:20
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 14.12.2015 o 19:24, J.F. pisze:

    > Zaslyszane -

    Jedna baba, drugiej babie....

    --
    Kaczin

  • 6. Data: 2015-12-14 20:58:11
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > kary ze strony UE.
    >
    > Rzad co prawda uspokaja, ze te kary to nie tak od razu ... ale skupic

    I prawidłowo, zwłaszcza jeśli chodzi o słoikowe kopcące kilkunastoletnie
    diesle jeżdżące po Wawie. To tak z mojej obserwacji

  • 7. Data: 2015-12-14 21:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > kary ze strony UE.
    >
    > Rzad co prawda uspokaja, ze te kary to nie tak od razu ... ale skupic

    Tak samo jak 16 innych panstw...
    Mówisz ze najbardziej trują auta? Hmm... Tylko co z tym zrobić, skoro nawet
    nowym nie mozna ufac (patrz VW)?

  • 8. Data: 2015-12-15 09:08:56
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Tych starszych.
    >
    > J.
    kazdy kto ma kociol wie ze problem lezy tutaj:
    http://czysteogrzewanie.pl/
    kazdy rozsadny....
    obecnie nie da sie wyjsc na dwor....
    tyle tylko ze na wydrukowaniu ulotek z tej strony i rozpuszczeniu wiedzy po
    gminach JAK palic czysto w swoich smrodziachach - NIKT z urzedu porzadnie
    nie zarobi.
    a wiadomo ze kazdy miś ma byc na miare naszych mozliwosci...
    a tutaj?
    skasowanie 95% smrodu jednym bezkosztowym ruchem nie wchodzi w rachube. no i
    kasa! ta zostanie u uzytkownikow kotla.
    niedopuszczalne....
    wiec slusznie prawicie.
    yebnie sie podatek na stare auta i gotowe!
    cosh - niemiecki paszport na ktory kiedys naszczalem trzeba bedzie chyba
    odkopac i ze szczyn oczyscic....
    a wy? dokad?

  • 9. Data: 2015-12-15 13:11:47
    Od: Trybun <c...@r...cb>

> [...]
    > kary ze strony UE.
    >
    > Rzad co prawda uspokaja, ze te kary to nie tak od razu ... ale skupic

    I słusznie, za szkodzenie trzeba płacić. Jednak co ma piernik do
    wiatraka, Polska już od dość dawna nie produkuje samochodów, a więc za
    co niby miałaby płacić kary, jeżeli to właśnie je weźmiemy pod uwagę?

  • 10. Data: 2015-12-15 13:14:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >wiatraka, Polska już od dość dawna nie produkuje samochodów, a więc
    >za co niby miałaby płacić kary, jeżeli to właśnie je weźmiemy pod

    Za brak akcji przeciw starym samochodom, przeciez to oczywiste.
    A potem Europa cierpi na bezrobocie :-)

    J.