  • 11. Data: 2015-12-15 13:42:35
    Temat: Re: Brudne powietrze
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-12-15 o 13:14, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Za brak akcji przeciw starym samochodom, przeciez to oczywiste.
    > A potem Europa cierpi na bezrobocie :-)
    >
    > J.

    Na pierwszy rzut oka absurd, coś kompletnie nierealnego w państwie gdzie
    sprawiedliwość jest rzeczą nadrzędną.. Ale w kraju w którym paru
    zramolałych debili postanawia że właściciel pojazdu ma do wyboru - albo
    płacenie składek ubezpieczeniowych, albo złomowanie, to już wszystko
    jest możliwe.

  • 12. Data: 2015-12-15 14:32:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Na pierwszy rzut oka absurd, coś kompletnie nierealnego w państwie
    >gdzie sprawiedliwość jest rzeczą nadrzędną.. Ale w kraju w którym
    >paru

    Jest mozliwosc, ze Kaczynski uniesie sie honorem, i napisze do Tuska
    list, pod jakimi warunkami Polska pozostanie w Unii.
    Nie bedzie Unia nam dyktowac jakim powietrzem mamy oddychac, ani
    zakazywac nam naszego polskiego smogu :-)

    >zramolałych debili postanawia że właściciel pojazdu ma do wyboru -
    >albo płacenie składek ubezpieczeniowych, albo złomowanie, to już
    >wszystko jest możliwe.

    A sprawdziles w oswiadczeniu majatkowym jakie maja samochody ... przed
    glosowaniem na nich ?

    J.

  • 13. Data: 2015-12-16 09:20:54
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-12-15 o 14:32, J.F. pisze:

> [...]
    > Nie bedzie Unia nam dyktowac jakim powietrzem mamy oddychac, ani
    > zakazywac nam naszego polskiego smogu :-)

    Cały ambaras w tym że decyzja w tej kwestii nie powinna należeć do
    Kaczyńskiego, Tuska czy jakiegoś Pipsińskiego z Warszawki czy Brukselki,
    a do ustanowionego prawa które jasno odnosi się do takiego czegoś jak
    prawa nabyte. Kupuję auto z bez terminu używalności to niech żadna
    kurwa pod groźbą kar nie zabrania mi go używać i po 30latach, bo nagle
    coś go naszło.

    > A sprawdziles w oswiadczeniu majatkowym jakie maja samochody ... przed
    > glosowaniem na nich ?
    >
    > J.

    W Polsce obywatele nie wybierają sędziów TK. A to oni wydali ten wyrok
    pozwalający okradać ludzi z ich własności.

  • 14. Data: 2015-12-16 11:57:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >czegoś jak prawa nabyte. Kupuję auto z bez terminu używalności to
    >niech żadna kurwa pod groźbą kar nie zabrania mi go używać i po

    A prawo nabyte reszty obywateli, do oddychania czystym powietrzem ?
    Szczesliwie te auta same sie rozpadaja po 15-20 latach i problem znika
    ... tym niemniej pozostaje problem tych ~15 letnich aut.

    >W Polsce obywatele nie wybierają sędziów TK.

    Ale wybieraja tych, co ich wybieraja :-)

    >A to oni wydali ten wyrok pozwalający okradać ludzi z ich własności.

    Pozwalajacy ... ale zaczelo sie od ustawy, a kto ustawe uchwalil ?

    J.

  • 15. Data: 2015-12-16 14:34:19
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-12-16 o 11:57, J.F. pisze:

    > A prawo nabyte reszty obywateli, do oddychania czystym powietrzem ?
    > Szczesliwie te auta same sie rozpadaja po 15-20 latach i problem znika
    > ... tym niemniej pozostaje problem tych ~15 letnich aut.

    Nie ma takiego prawa człowiek, który bez zanieczyszczania (skażania)
    środowiska nie jest w stanie egzystować.

    Sąsiada Passat ma już nieomal 30lat. I jakoś nie widać aby kończył
    żywot. A tak ogólnie to chyba zbyt mocno wierzysz w dobroczynne
    oddziaływanie na środowisko naturalne dzisiejszych pomysłów na ekologię.
    Np jaka niby jest korzyść z takiego filtra FAP?

    > Ale wybieraja tych, co ich wybieraja :-)

    Czyli jaki procent ogółu? Kto tak naprawdę zagłosował na PiS dla
    ujmującego uśmiechu Kaczyńskiego?

    > Pozwalajacy ... ale zaczelo sie od ustawy, a kto ustawe uchwalil ?
    >
    > J.

    A ci spiskowcy pod tym się podpisali. Zalegalizowali kradzież w biały
    dzień.. Rozpędzić kopniakami w d*ę to towarzycho, i to jak najszybciej.

  • 16. Data: 2015-12-16 20:30:42
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-12-14 o 19:24, J.F. pisze:

    > Zaslyszane - Polska nie spelnia norm czystosci powietrza i groza nam
    > kary ze strony UE.
    Ciekawa logika:
    ludzi w biednym kraju nie stać na nowe samochody - ba, nie stać nawet na
    grzanie domów gazem i palą w piecach czym się da. Podano, że 6,5 miliona
    osób w Polsce dotkniętych jest tzw. ubóstwem energetycznym.
    Jako lekarstwo proponuje się zabranie tym ludziom pieniędzy (na kary).
    Na pewno doskonale to wpłynie na jakość powietrza (w portfelach).
    Jacek

  • 17. Data: 2015-12-16 20:39:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >kary).
    >Na pewno doskonale to wpłynie na jakość powietrza (w portfelach).

    No nie calkiem. Kara zostanie nalozona na rzad.

    Jesli rzad pomysli nad pomoca dla tych ubozszych, to nie zaplaci kary,
    a i obywatele beda mieli czystsze powietrze ...

    Ogolnie - tak dziala Unia. Najpierw ktos szczytny pomysl rzuca, potem
    rzady/Komisja/PE go w dyrektywe przekuwa, potem rzady go w zycie
    wprowadzaja, a na koncu te ktore nie wprowadzily placa kary :-)

    Czyste powietrze dobra rzecz, wiec w zasadzie powinnismy Unie chwalic,
    ze o nas dba :-)

    J.

  • 18. Data: 2015-12-16 21:13:23
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-12-16 o 20:39, J.F. pisze:

    > No nie calkiem. Kara zostanie nalozona na rzad.
    Ale jak to? Szydło sprzeda dom w Brzeszczach i zapłaci tę karę??

    > Jesli rzad pomysli nad pomoca dla tych ubozszych, to nie zaplaci kary, a
    > i obywatele beda mieli czystsze powietrze ...
    Rząd kupi tym uboższym gaz? Za czyje pieniądze?

> [...]
    > wprowadzaja, a na koncu te ktore nie wprowadzily placa kary :-)
    >
    > Czyste powietrze dobra rzecz, wiec w zasadzie powinnismy Unie chwalic,
    Nie mam nic przeciwko czystemu powietrzu, ale nie bardzo sobie
    wyobrażam, że sąsiadka, która ma 1200 zł emerytury po 40 latach pracy
    nagle odpali piec gazowy. Na razie pali drewnem o ogrodu i starymi
    meblami w starym piecu węglowym. 1200 zł na miesiąc to 40 zł dziennie -
    to tak dla przypomnienia.
    Jacek

  • 19. Data: 2015-12-17 06:21:34
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16.12.2015 o 20:30, Jacek pisze:

    > Ciekawa logika:
    > ludzi w biednym kraju nie stać na nowe samochody - ba, nie stać nawet na
    > grzanie domów gazem i palą w piecach czym się da.

    Jasne.
    Ale często tych samych ludzi, na kilka flaszek dziennie to zawsze stać.
    Więc takie "nie stać" to sobie w buty możesz włożyć.

  • 20. Data: 2015-12-17 06:41:39
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-12-17 o 06:21, Cavallino pisze:

    > Ale często tych samych ludzi, na kilka flaszek dziennie to zawsze stać.
    > Więc takie "nie stać" to sobie w buty możesz włożyć.
    Nie mierz wszystkich swoją miarą ;-)
    Nie każdy ubogi to menel i nie każdy w krawacie to kulturalny gość.
    Dałem przykład sąsiadki z 1200 zł emerytury. Ona też pali w piecu
    starymi meblami.
    A co do flaszek, to zużywa wyłącznie lekarstwa i to nie wszystkie, a
    tylko te na które ją stać.
    Jacek