  • Data: 2010-07-29 23:19:51
    Temat: Re: Brother MFC-250C
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29-07-2010 o 14:38:48 Animka <a...@t...nieja.wp.pl> napisał(a):

    > Tez nie mam kolorowego wyswietlacza.
    > Podłączyłam wczoraj tak z ciekawości telefon do gniazdka na przodzie
    > drukarki, zeby sprawdzić czy zdjęcie bezpośrednio z telefonu się
    > wydrukuje. Ani drgnęło.

    Sprawdz w telefonie. Mozliwe, ze to nie sprawa drukarki, a ustawien i
    wsparcia telefonu. Osobiscie mam Motorole V8 i w niej trzeba ustawic tryb
    "Drukowanie USB". Nie probowalem w trybie "Urzadzenie pamieci", ale mysle,
    ze tez by zalapalo. Na poczatku tez podlaczylem telefon do drukarki, by
    spradzic funkcje bezposredniego druku, lecz nieswiadomy, mialem telefon
    ustawiony jako "Modem" i ani drgnelo... Fajne jest jeszcze to, ze
    podlaczasz pod USB telefon/pendrive i widzisz go w kompie, tak, jakbys
    podlaczyla bezposrednio do kompa :-) Niestety wiecej nic nie powiem na ten
    temat, bo USB w drukarce wykorzystuje jedynie jako ladowarke ;-)

    > Czytałam na pcword, że drukarki (na ogół wszystkie) pokazują, że już nie
    > ma tuszu. Po otwarciu pojemników okazało się, ze tuszu jest jeszcze
    > dużo. Jakie oszustwo, co? Po to, żeby znowu oryginały zamawiać.

    Ta drukarka drukuje, dopoty nie braknie faktycznie jakiegos koloru. Ale
    jak braknie, to nie wydrukuje niczego, az nie wymienisz tego brakujacego
    koloru ;-) (chyba, ze sie cos w nowszym firmware zmienilo) Jest jednak
    sposob - jak zostanie jakas resztka, a drukarka mimo wszystko nie chce juz
    drukowac, to mozna wyjac pojemnik, zaladowac go ponownie i zresetowac
    poziom tegoz koloru. Jak jest pilna potrzeba wydrukowania np. deklaracji
    VAT-7 25-go, a nie ma sie zapasowych zbiorniczkow, to mozna sie tak
    poratowac ;-)

    Odnosnie tych miernikow w drukarkach, to... No coz - kazdy chce jakos
    zarobic ;-) Szczegolnie te firmy, ktore sprzedaja swoj sprzet w cenie
    oryginalnych tuszy ;-) Swego czasu pamietam, ze taniej oplacalo sie kupic
    drukarke Lexmark, niz oryginalne tusze do niej. Producent wabil dumpingowa
    cena sprzetu, by pozniej odbic sobie to na tuszach ;-) Totez wtedy
    oplacalo sie kupic Canona, bo mial osobne zbiorniczki na kazdy kolor i w
    dodatku bez chipow. Pozniej nawet Canon poszedl po rozum do glowy ;-) HP
    znowu mialo glowice z tuszem, totez po trzykrotnym napelnieniu takiego
    zbiorniczka, nadawal sie do wyrzucenia i trzeba bylo kupic oryginalny, by
    znowu mozna bylo go naladowac 2-3x - zamienniki mialy tandetna jakosc i o
    wielokrotnym napelnieniu nie bylo mowy.

    Odkad mam Brothera, to o kombinowaniu i strzykawkach zapomnialem. Kupuje
    ActiveJet i mam swiety spokoj.

    Polecilem ta drukarke dwom znajomym i tez sa zadowoleni... Jeden ma 150C,
    drugi juz zaszalal i kupil ta z kolorowym wyswietlaczem. Jedyne
    zastrzezenie jakie maja, to to, o czym wspominalem - nieszczesna kaseta
    przy drukowaniu dwustronnym.

    > Drukarkę mam od wczoraj. Narazie wydrukowałam parę zdjęć na zwykłym
    > papierze.
    > Zdjęcia ładne, ale zielonego koloru brakuje! Zamiast np. zielonej ściany
    > czy drzew jest szarawy odcień :-(

    Sprobuj wejsc na strone Brother i poszukaj nowego firmware (nie mylic ze
    sterownikami do windowsa) do tej drukarki. Jesli to nie pomoze, to
    pokombinuj z ustawieniami sterownikow. Przy okazji skalibruj i uruchom
    czyszczenie. U siebie nie zaobserwowalem tego zjawiska.

    > Ja też. Jeszcze nie ustawiłam faxu, bo nie mam czasu, zresztą nie wiem
    > czy to ma sens.

    Jak masz firme, to czemu nie? Drukarka wtedy sluzy jako odbiornik faksu
    :-) A fax w firmach jest jeszcze wykorzystywany...

    > Ja jeszcze nie jestem uświadomiona co do WiFi, jak nie widziałam na
    > oczy jak to jest z drukarką na Wifi to ...

    Tak, jak ze zwykla drukarka, tylko bez kabli ;-) Wtedy mozna sobie
    wygodnie lezec z laptopem w jednym pokoju i drukowac w innym ;-) Ew. nie
    martwic sie o wystarczajaca ilosc wolnego miejsca, by miec gdzie polozyc
    laptopa na biurku ;-)

    > Musze jeszcze dodać, że bardzo cienki jest ten plastik drukarki. Aż się
    > boję, że coś złamię, szczególnie tackę do papieru.

    Jak nie masz rak drwala, to nie powinno sie nic strasznego stac ;-)

    --
    SprzedamTO.pl