  • Data: 2010-08-01 02:03:12
    Temat: Re: Brother MFC-250C
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-08-2010 o 00:41:06 Animka <a...@t...nieja.wp.pl> napisał(a):

    > Chciałam zobaczyć ceny tych pojemników z tuszem o którym piszesz, ale w
    > tym sklepie Activejet nie podają cen!

    Na Allegro widze, ze chodza po ~11zl (ActiveJet AB-1000[C/M/Y/BK]). W
    sklepach sa w podobnej cenie. Czesto spotykam sie z praktyka, ze niby
    jakies zamienniki sa b. tanie, ale albo jakosc tuszu wola o pomste do
    nieba, albo tego tuszu jest tam tyle, ze starcza na kilka drukowan ;-)

    > Aha :-)
    >
    > Mam już router i bramkę. Narazie (odpukać) dobrze się sprawują przez
    > parę lat, więc nie ma sensu zmieniać.

    Totez przedluzka USB wystarczy ;-) Aczkolwiek, gdyby router sie popsul
    (odpukac w niemalowane;-) ), to zawsze mozna kupic taki, ktory ma port USB
    do podlaczenia drukarki/pen drive/zewn.dysku/modemu 3G...

    --
    SprzedamTO.pl