  • Data: 2010-07-30 11:08:39
    Temat: Re: Brother MFC-250C
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-30 01:19, jurajski Jaskiniowiec pisze:

    > Sprawdz w telefonie. Mozliwe, ze to nie sprawa drukarki, a ustawien i
    > wsparcia telefonu.

    Teraz jeszcze raz podłaczyłam telefon do drukarki w trybie telefon.
    Pokazała się opcja Drukuj i ją wybrałam. Myślałam, że będzie można
    wybrać jakieś zdjęcie do drukowania, ale nie! Drukarka zaczęła od razu
    coś drukować i wyskoczył wydrukowany post z jednej z grup dyskusyjnych!
    Nie wiem jakim cudem akurat to wydrukowała (wielkimi wołami na dwie
    kartki), bo nawet tej wiadomości nie miałam otwartej :D

    Osobiscie mam Motorole V8 i w niej trzeba ustawic tryb
    > "Drukowanie USB".

    Nie chcę tego sprawdzać w swoim telefonie, żeby mi się nie włączył
    internet przez USB.
    I tak drukowanie z telefonu nie ma sensu.

    Nie probowalem w trybie "Urzadzenie pamieci", ale mysle,
    > ze tez by zalapalo. Na poczatku tez podlaczylem telefon do drukarki, by
    > spradzic funkcje bezposredniego druku, lecz nieswiadomy, mialem telefon
    > ustawiony jako "Modem" i ani drgnelo... Fajne jest jeszcze to, ze
    > podlaczasz pod USB telefon/pendrive i widzisz go w kompie, tak, jakbys
    > podlaczyla bezposrednio do kompa :-)

    No właśnie.
    Mnie się pokazuje w komputerze dodatkowy dysk Phone Card i można sobie
    robić różne "cuda".

    Niestety wiecej nic nie powiem na ten
    > temat, bo USB w drukarce wykorzystuje jedynie jako ladowarke ;-)

    Szybciej się ładuje z drukarki niż z ładowarki od telefonu?

    > Ta drukarka drukuje, dopoty nie braknie faktycznie jakiegos koloru. Ale
    > jak braknie, to nie wydrukuje niczego, az nie wymienisz tego brakujacego
    > koloru ;-) (chyba, ze sie cos w nowszym firmware zmienilo) Jest jednak
    > sposob - jak zostanie jakas resztka, a drukarka mimo wszystko nie chce juz
    > drukowac, to mozna wyjac pojemnik, zaladowac go ponownie i zresetowac
    > poziom tegoz koloru. Jak jest pilna potrzeba wydrukowania np. deklaracji
    > VAT-7 25-go, a nie ma sie zapasowych zbiorniczkow, to mozna sie tak
    > poratowac ;-)

    Zamówiłam na allegro komplet i dodatkowo jeszcze czarny.
    Przesyłka 11 zł.

    > Odnosnie tych miernikow w drukarkach, to... No coz - kazdy chce jakos
    > zarobic ;-) Szczegolnie te firmy, ktore sprzedaja swoj sprzet w cenie
    > oryginalnych tuszy ;-) Swego czasu pamietam, ze taniej oplacalo sie kupic
    > drukarke Lexmark, niz oryginalne tusze do niej. Producent wabil dumpingowa
    > cena sprzetu, by pozniej odbic sobie to na tuszach ;-)

    Moja drukarka Lexmark 1020 Color Jetprinter 1020 była droga jak ją
    kupowałam kiedyś w Optimusie. Ponad 600 zł kosztowała. Teraz ją
    odstawiłam, bo nie mam tuszy i nie chcę już wydawać pieniędzy. Pojemnik
    na czarny tusz już się nie nadaje do napełnienia atramentem, jest do
    wyrzucenia. Nie ma już sensu kupować zamiennika jak mam drukarkę Brother.

    > Totez wtedy
    > oplacalo sie kupic Canona, bo mial osobne zbiorniczki na kazdy kolor i w
    > dodatku bez chipow. Pozniej nawet Canon poszedl po rozum do glowy ;-) HP
    > znowu mialo glowice z tuszem, totez po trzykrotnym napelnieniu takiego
    > zbiorniczka, nadawal sie do wyrzucenia i trzeba bylo kupic oryginalny, by
    > znowu mozna bylo go naladowac 2-3x - zamienniki mialy tandetna jakosc i o
    > wielokrotnym napelnieniu nie bylo mowy.

    Tak mam właśnie z pojemniczkiem do drukarki Lexmark.

    > Odkad mam Brothera, to o kombinowaniu i strzykawkach zapomnialem. Kupuje
    > ActiveJet i mam swiety spokoj.

    To jest butelka z tuszem? Napełnia się z niej nabój bezpośrednio, bez
    użycia strzykawki?

    > Sprobuj wejsc na strone Brother i poszukaj nowego firmware (nie mylic ze
    > sterownikami do windowsa) do tej drukarki.

    W programie drukarki jest opcja uaktualnienia firmware. Mam aktualne w/g
    komunikatu.

    >Jesli to nie pomoze, to
    > pokombinuj z ustawieniami sterownikow. Przy okazji skalibruj i uruchom
    > czyszczenie. U siebie nie zaobserwowalem tego zjawiska.

    Jeszcze pokombinuję. Nie miałam narazie czasu, więc ustawiłam tylko
    najważniejsze.

    > Jak masz firme, to czemu nie? Drukarka wtedy sluzy jako odbiornik faksu
    > :-) A fax w firmach jest jeszcze wykorzystywany...

    Jak się okazało fax u mnie jest nieprzydatny. Dostałam dzisiaj odpowiedź
    z o2.pl. że nie zadziała ta drukarka z voip. Tepsy się pozbyłam już
    dawno temu i nie mam linii telefonicznej z TPSA.

    > Tak, jak ze zwykla drukarka, tylko bez kabli ;-) Wtedy mozna sobie
    > wygodnie lezec z laptopem w jednym pokoju i drukowac w innym ;-) Ew. nie
    > martwic sie o wystarczajaca ilosc wolnego miejsca, by miec gdzie polozyc
    > laptopa na biurku ;-)

    Teraz to mnie żal ścisnął, że takiej nie kupiłam :-(

    > Jak nie masz rak drwala, to nie powinno sie nic strasznego stac ;-)

    Przy pierwszej styczności z drukarką to się głowiłam jak przesunąć w
    drugą stronę ten suwak przy papierze, a toto takie cienkie, że mogłam
    złamać.

    --
    animka