  • Data: 2010-07-30 11:15:46
    Temat: Re: Brother MFC-250C
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-30 08:53, Yakhub pisze:

    > Z komórki nie próbowałem, ale to może zależeć od modelu telefonu. Za to z
    > aparatów (Canon A520 i A530) i pendrive - działa. Na aparacie wyświetla się
    > na tę okoliczność specjalne menu, którego nigdy wcześniej nie widziałem,
    > można było wybrać zdjęcia, chyba format i jeszcze jakieś różne opcje (nie
    > pamiętam). Efektowne, choć niezbyt praktyczne. Pendrive można było
    > przeglądać na tym maleńkim ekraniku drukarki - potwornie niewygodne i
    > toporne.

    Nie ma sensu jednak drukować bezpośrednio z telefonu, bo i tak się
    pokazuje dysk Phone Card w komputerze.

    > W obu przypadkach, w praktyce - lepiej, prościej i szybciej jest otworzyć
    > plik na PC, i wydrukować tradycyjnie. Ta funkcja to gadżet, w dodatku
    > niezbyt praktyczny.

    Tak. niepraktyczny.

    > Nie pomogę - po prostu spróbowałem wydrukować 2-3 zdjęcia na dołączonym do
    > drukarki papierze foto, uznałem że wychodzą beznadziejnie i sobie dałem
    > spokój. Tym bardziej, że na druku zdjęć mi zupełnie nie zależało.

    Wieczorem coś wydrukuję na papierze foto i sprawdzę.
    Dołączyli takie malutkie papierki wielkości koperty i będę musiała bawić
    się w przestawianie formatów. Mam jeszcze papier A4 (tylko świecący) dla
    drukarki Lexmark, może Brother nie "poparzy się" od tego papieru.

    --
    animka