  • Data: 2018-05-30 21:18:01
    Temat: Re: Braknie prądu:(
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-30 o 20:58, Shrek pisze:

    > Przecież na tych miejskich rowerach nawet nie da się zapierdalać;)

    Nie sprawdzałem, ale wierzę na słowo ;-) Może nieco spaczone mam
    wyobrażenie o rowerach bo swojego używam głównie do zapier... by coś
    wniósł dla zdrowia :-)

    > Chodzi mi o to, ze jak gdzieś nie dojeżdza autobus, to ostatni kilometr
    > można dojechać rowerkiem miejskim.

    Tak, tak, zajarzyłem już co miałeś na myśli.

    > Termicznym. Przecież wiadomo, że zapierdalałeś na jednym kole, więc od
    > momentu jak się przestraszyłeś do tego jak jednak nic się nie stało albo
    > przyjebałeś nie było czasu się spocić;)

    Owszem, bywało. Ale bez wzmacnianego kombinezonu na ścigaczu to nie jest
    zbyt mądry pomysł. Raz glebę zaliczyłem przy 80km/h i gdyby nie on, to
    byłoby z czego tatara zrobić :-D

    Ja miałem skórzany (bardzo odporny na ścieranie). Gdyby nie otwory
    wentylacyjne, to pewnie bym się w nim ugotował latem. Natomiast przy
    maksymalnie otwartych i dość szybkiej jeździe nie można było się spocić
    z uwagi na duży pęd powietrza. W hełmie jest podobnie. Jak se ustawiłeś
    tak miałeś.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek