  • Data: 2018-05-31 13:13:19
    Temat: Re: Braknie prądu:(
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-31 o 04:37, s...@g...com pisze:

> [...]
    zle jest zawsze albo ze zawsze jest dobrze.

    Ale jazda nad morze autem nie jest zaletą :-) Nad morze leci się
    samolotem ew. jedzie pociągiem.

    Na dodatek samochody w mieście są

    Korki (a nie ich brak) są przejawem realnych potrzeb. To właśnie w
    mieście potrzeba samochodów miejskich i w mieście potrzeba kolei
    miejskiej. Poza miastem samochody nie mają większego sensu bo jak wyżej :-)