-
Data: 2018-05-31 07:06:42
Temat: Re: Braknie prądu:(
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 31.05.2018 o 04:37, s...@g...com pisze:
>> Też testowałem. Podróż po centrum, która według google zajmuje 7 minut w
>> praktyce z parkowaniem potrafi trwać 45 a jak zejdziesz poniżej 25 to
>> jest dobrze. Potem okazuje się że miejsce do zaparkowania znalazłeś
>> niewiele bliżej miejsca docelowego niż punkt startowy:)
>>
>
> Ale google liczy podroz a nie parkowanie ;)
Liczy się podróż, parkowanie i dojście z prakingu w punkt docelowy.
> Wiem, wiem. Znam z praktyki. Dlatego z umilowaniem parkowalem na daszynskim :)
I są tam jeszcze wolne miejsce po tym jak postawili Spire, zaczęli
budować Haba i Spinnakera?
>> NIe wiem gdzie dokładnie pracujesz, ale wynika że poza stefą płatego
>> parkowania, więc żadne tam centrum o którym mówiłeś (że do Smyka szybciej).
>>
>
> Okolice hali mirowskiej to byly. Ale juz wawy nie doswiadczam od paru lat.
To zmyślasz, bo z Daszyńskiego w okolice Hali Mirowskiej idzie się z
buta ponad 20 minut.
> To byla i jest strefa i nawet nie tyle platnego parkowania co w praktyce braku
parkowania.
I koszt samochodu był podobny do biletu miesięcznego? Znów zmyślasz.
>> NIe mówie, że zawsze, tylko że miasto to akurat najmniej uzasadnione
>> środowisko dla samochodów. Wiec w _większości_ przypadków tworzenie
>> elektrycznego samochodu tylko do miasta jest nabywaniem praktycznie
>> całości wad tego roziwązania i wyzbyciem się całości zalet (że jak masz
>> kaprys to jedziesz nad morze). Na dodatek samochody w mieście są
>> koszmarnie nieefektywne i co więcej kosztują masę czasu nie tylko
>> kierowców. Odpowiedz sobie ile byś jechal KM gdyby nie korki spowodowane
>> przez nadmiar samochodów i czy dłużej niż obecnie samochodem.
>>
>
> Tu sie nie do konca zgodze. Co masz na mysli nieefektywne? Zajmowanie miejsca?
> Czy koszty?
Pod każdym.
> Bo o ile z tym miejscem to od biedy bym sie zgodzil choc przyczepil bym sie ze to
troche z powodu tego ze te miasta nie byly planowane pod samochody.
Nie ma znaczenia. Obiektywnie zajmują w pytę miejsca. Więcej niż sam
przemieszczający się kierowca potrzebuje do życia w mieście.
> Hamerykance calkiem zgrabnie z tematem sobie radza.
Tak średnio powiedziałbym. LA jest tu sztandarowym przykładem. Zresztą
to co się zawsze w tej dyskusji o LA pomija - widzi sieautostrady i
parkingi ale...
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fd/
Los_Angeles_County_Metro_Rail_and_Metro_Liner_map.sv
g
> A jesli chodzi o koszty to jesli juz ktos auto ma bo potrzebuje do innych celow to
koszty sa podobne do jazdy zbiorkomem.
Twierdzenie tak samo prawdziwe, że jeśli i tak potrzebujesz mieć
mieszkanie, to należy tylko do kosztów liczyć czynsz, pomijając kredyt i
media. Zresztą o tym piszę - samochód do miasta sprawdza się od biedy
jak i tak jest. Jak ma być tylko do miasta (a do tego sprowadza się
zachwyt nad elektrykami) to jest to zupełnie bez sensu pod każdym względem.
> I to tym dotowanym. Bo jakby kazac placic pelne koszta to auto tansze.
Przyuszczam że wątpię.
> Oczywiscie przy zalozeniu ze parkowanie darmowe.
No tak - 20 metrow w centrum za darmo, drogi pewnie też? O oświetleniu,
odśnieżaniu i w ogóle utrzymaniu nie wspominając? Koszty społeczne też
jakieś dojdą, tylko akurat cieżko je policzyć, ale niewątpliwie są/
> A co do kosztow to tramwaje sa najdrozsze i sa moim zdaniem zmarnowane jako srodek
transportu.
> Brak zielonej fali,
To akurat ma pewnien zwązek z efektywnością samochodów:P
>> W praktyce to wygrywa metro. Pod względem przyjemności motocykl. Pod
>> względem zdrowia (dopóki nie dostaniesz raka od spalin albo cię puszka
>> nie pierdolnie;) rower. Pod wzgledem przewozu szaf rakowych niewielkie
>> dostawczaki;)
>>
>>
> Ja mialem na mysli wozenie stalocieplnego worka bialkowego :)
Okej. Może to zbyt niszowy "dowcip". Był kiedyś na grupach Babica
"Dobosz" i w każdej dyskusji argumentował on, że cały czas ze szafą
rackową jeździ, więc skoro mu ona do metra nie wchodzi, to powienien
mieć niemal konstytucyjne prawo do zaparkowania swoim autem (z szafą
rackową oczywiście) wszędzie. A w razie jakby nie było miejsca, to
należy tam natychmiast parking dla samochodów przewożących szafy rackowe
wybudować;) Oczywiście pobieranie opłat za parkowanie szaf rackowy
należało uznać za niezgodne z ustawą zasadniczą:P
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 31.05.18 08:15 J.F.
- 31.05.18 08:35 Shrek
- 31.05.18 09:40 J.F.
- 31.05.18 09:42 kk
- 31.05.18 09:43 kk
- 31.05.18 10:52 Shrek
- 31.05.18 10:54 Shrek
- 31.05.18 11:29 J.F.
- 31.05.18 13:13 kk
- 31.05.18 13:15 kk
- 31.05.18 13:31 kk
- 31.05.18 13:54 Shrek
- 31.05.18 13:58 Shrek
- 31.05.18 14:01 Shrek
- 31.05.18 16:46 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=