  • Data: 2018-05-24 00:14:14
    Temat: Re: Braknie prądu:(
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-23 o 11:57, Myjk pisze:

    > Leaf jest mniejszy, więc spokojnie na 60-100km jest w stanie się
    > przez noc, jedną fazą z 3kW mocy, naładować. Praktycznie to jak ktoś
    > ma prąd 3F to może dokupić ładowarkę na 3 fazy i siłą rzeczy załaduje
    > 3-4x szybciej. Z tym że taka ładowarka kosztuje niestety krocie
    > (10k).

    No więc właśnie. Zresztą 3F nie każdy ma w garażu. Ja akurat mam, ale
    ładowarki takowej firma nie zakupiła.

    A z czym miałem problem? Z tym, że do domu "na oparach" dotarłbym.
    Pewnie 60km dałbym radę przejechać z ogrzewaniem, ale nigdy nie
    zaryzykowałem. W 8h nie dałem rady naładować auta do 100%. Pod koniec
    ładowało się znacznie wolniej.

    Zauważyłem też, że jazda we 3 osoby Leafem mocno skracała ten dystans.
    (do 45-47km) Szczególnie gdy trzeba było jechać pod górę w typowym tu
    korku (4.5km w 30 minut). Gdy kilka osób chucha to nie dawało się nie
    używać grzania. Do tego światła mijania są w nim jak latarnie na
    świeczki. Przy lepszych pewnie też by coś ubyło z zasięgu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek