-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.s201pc206.mmj.pl!not-for-mail
From: ii <i...@o...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Brakło prądu
Date: Fri, 8 Apr 2022 22:07:37 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Message-ID: <t2q4mb$i2i$1@news.icm.edu.pl>
References: <t2mco5$fs0$1@news.icm.edu.pl>
<29bgbe72vutv$.st3w7r1ivx1j.dlg@40tude.net>
<t2msqa$26s$1@news.icm.edu.pl> <w...@4...net>
<2654265075$20220408085344@squadack.com>
<1...@4...net>
<t2p0ef$s6e$1@news.icm.edu.pl>
<nzdlr5lujm6d.195ukvny65557$.dlg@40tude.net>
<t2pa6b$aa4$1@news.icm.edu.pl>
<e43fuhylu1ei.ys559hodpktp$.dlg@40tude.net>
<t2pg9j$f4r$1@news.icm.edu.pl>
<1dhqkvog7vofq$.1o79feowjghv8$.dlg@40tude.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 8 Apr 2022 20:07:39 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="s201pc206.mmj.pl:89.174.201.206";
logging-data="18514"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.7.0
Content-Language: pl
In-Reply-To: <1dhqkvog7vofq$.1o79feowjghv8$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2702762
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08.04.2022 o 18:04, J.F pisze:
> On Fri, 8 Apr 2022 16:19:29 +0200, ii wrote:
>> W dniu 08.04.2022 o 14:59, J.F pisze:
>>> On Fri, 8 Apr 2022 14:35:21 +0200, ii wrote:
>>>> W dniu 08.04.2022 o 12:22, J.F pisze:
>>>>> On Fri, 8 Apr 2022 11:49:01 +0200, ii wrote:
>>>>>> W dniu 08.04.2022 o 09:13, J.F pisze:
>>>>>>> On Fri, 8 Apr 2022 08:53:41 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
>>>
>>>>> Jesli auto po dwóch tygodniach postoju nie zapala, to trzeba naprawic,
>>>>> a nie monitorowac :-)
>>>>> Takie jest moje zdanie :-)
>>>>
>>>> A moje jest takie, że trzeba monitorować :-)
>>>
>>> De gustibus etc :-)
>>
>> Ty byś chciał naprawiać rzeczy sprawne :-)
>
> Moim zdaniem nie jest.
> Lecisz na urlop, zostawiasz auto na lotnisku, i wzywasz pomoc po
> powrocie?
Klemę można zdjąć. Zlecić doładowywanie.
>
> Zapadasz na covid, masz 2 tygodnie kwarantanny i ładowanko
> akumulatora?
No tak, kwiatki rosną, kwitną i przekwitają. Następny raz za rok. Nic
nie poradzisz :-)
>
>
>>>>>>> Monitoring w obu przypadkach zbedny :-)
>>>>>> Miernika nie podłączysz?
>>>>>
>>>>> Moje obecne auto przez kilka lat nie odpalilo dwa razy.
>>>>
>>>> No to moje tylko raz.
>>>>
>>>>> Wiec dwa razy miernik podłaczylem :-)
>>>>
>>>> Czyli monitorujesz. :-)
>>>
>>> Ja tego monitorowaniem nie nazwe.
>>> Diagnoza.
>>
>> Źle monitorujesz. Należy wyprzedzić zepsucie akumulatora a nie je
>> stwierdzić. Pewnie Ci się nie chce i dlatego właśnie ... monitorujmy
>> zdalnie :-)
>
> Ja auta uzywam dosc czesto, to akumulator jest naładowany :-)
Tym bardziej nie wiesz czy jest sprawny :-)
>
>>>>> Ale faktem jest, ze kupilem sobie ładowarke USB z woltomierzem,
>>>>> wiec monitoruje stan auta w czasie jazdy :-)
>>>>
>>>> Dobrze, możesz być moim giermkiem. Będziesz codziennie chodził do garażu
>>>> i sprawdzał napięcie w moim samochodzie. :-)
>>>
>>> No bo ja czesciej jezdze.
>>> Ale jak mam wiecej samochodów, to istotnie kłopot.
>>> Trzeba jezdzic rotacyjnie :-)
>>
>> No to właśnie problem że jedne samochody są używane częściej a inne
>> rzadziej. A do naładowania akumulatora potrzeba czasu. Nie ma sensu w
>> ogóle odpalać samochodu z tego powodu.
>
> Czyli wracamy do tego, zeby podłączyc mały zasilacz na dobre.
Logistyka mi nie pozwala. Przepychanie samochodu, przeciskanie się, już
pisałem.. Jakbyś został moim giermkiem ... :-)
>
>>> Wiec panel pod chmurką sie nie opłaca, a w garazu nie działa :-(
>>> P.S. Mialem kiedys taki panelik, 10x30cm ... nie sprawdzil sie.
>>
>> Pewnie coś Ci zjadało energię :-)
>
> alarm, centralny zamek, radio - troche zzera.
Sam widzisz. Policzyłeś, że wystarczy 100mA aby wycyckać do zera w pełni
sprawny akumulator. A nowy nie jest i elektronika siada wcześniej.
Pisałem, tracker zjada chyba 50mA.
> Do tego chinska jakosc paneliku, czyli jakas zbyt mala moc,
> plus noce, plus pogoda - nie zawsze slonecznie,
> no i sie nie sprawdzil.
O widzisz, i tak samo zimno w garażu nie pozwoliło odpalić :-)
Ja nie bardzo rozumiem po co Tobie ten panel jak ciągle jeździsz :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.22 22:13 ii
- 10.04.22 22:49 Dykus
- 11.04.22 00:57 ii
- 11.04.22 10:27 J.F
- 11.04.22 10:59 J.F
- 11.04.22 17:11 Dykus
- 11.04.22 22:09 ii
- 11.04.22 22:40 ii
- 11.04.22 23:11 ii
- 12.04.22 09:44 m4rkiz
- 12.04.22 11:23 K
- 12.04.22 17:53 Dykus
- 12.04.22 23:36 ii
- 12.04.22 23:40 ii
- 13.04.22 00:33 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=