  • Data: 2022-04-12 17:53:03
    Temat: Re: Brakło prądu
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W dniu 11.04.2022 o 22:40, ii pisze:

    > Kabel to jam mam, ale jak wjeżdżam do garażu to po obu stronach mam
    > kilka cm luzu i tylko miejsce na wyjście do tyłu. Żeby podłączyć kabel
    > do aku muszę jakoś wejść przed ten samochód. Wyobraź to sobie.

    Ładować możesz przez OBD2 (z wyprowadzonym przewodem), albo i gniazdo
    zapalniczki jak nie masz odłączanego. Czyli podłączasz przewód, zamykasz
    drzwi i... czujesz się jakbyś miał drugiego elektryka. :)

    A jak Ci tam głosem powie ten Twój system, że aku rozładowany to co -
    przymusowa półgodzinna przejażdżka?

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.